Technické údaje Mitsubishi Outlander 2.0 MIVEC 4WD (2018)


Volkswagen vyzbrojil Caddy do boja s konkurenciou naozaj silnými zbraňami. Dedo Mráz by ťažko na rozvoz darčekov našiel v tejto triede auto s takým silným naftovým motorom. O dvojspojkovej prevodovke ani nehovoriac.

„Miesta vpredu je celkom dosť. Všade dobre vidím, ešte aj dozadu cez veľké okno,“ vravel si Dedo Mráz. Ježiško mu zo zadného sedadla kontroval: „Sedím o čosi vyššie a dobre vidím, kam ideme. Len malé posúvacie okienko mi prekáža, nemôžem sa pozerať na všetky deti okolo!“ „To preto, že máme posuvné bočné dvere. Keď som ťa nakladal do sedačky, mal som dosť miesta aj na parkovisku hračkárstva, ktoré bolo úplne plné,“ vysvetlil mu Dedo Mráz.

„Prázdne auto jazdilo nejako nervózne, s kufrom plným takmer po strechu, je to oveľa lepšie!“ „Pravdu máš, vzadu sú listové pružiny, tie potrebujú poriadnu záťaž. Preto aj tie rovné bočné steny! Tam sa toho zmestí! Deti chceli hračky, sánky, bicykle, niektorým vezieme aj stromček. Keby som vyložil aj zadné sedadlá, dám sem aj paletu,“ vraví Dedo Mráz malému zvedavcovi.

V zime sa auto rýchlo vykúrilo, cestu ukazovala presná navigácia, sedadlá boli potiahnuté materiálom, ktorý vyzeral veľmi odolne, bixenónové svetlá si prisvietili do zákrut a automaticky sa prepínali, štvorkolka zvládla aj zasnežené a blatisté cesty. Len Dedo Mráz si niečo hundral. Motor mal dosť sily, len spolupráca s prevodovkou sa mu nezdala. Pri preraďovaní občas autom nečkane trhlo, kým sa motor naštartoval na svetlách a celé súkolesie sa dalo do pohybu, trvalo to dlhšie, než by čakal. Spotreba sa hýbala okolo 7 l/100 km, čo bolo na zimu a plné auto v poriadku.

„Dedo Mráz, nie si unavený?“ pýtal sa zozadu Ježiško a klopkal si po výklopnom stolíku. „Neboj sa, auto sa o nás stará. Dáva na mňa pozor a keď treba, odporučí mi oddych. Stráži, aby sme dodržiavali odstup od áut pred nami. A keď sa mi nechcelo parkovať medzi autami pri chodníku, spravil to za mňa rýchlo systém Park Assist.“

„Dobre vybral Dedo Mráz auto na tohtoročný rozvoz,“ pomyslel si Ježiško. „Takto vybavenú a priestrannú dodávku by sme medzi konkurentmi nenašli, aj keď má svoju cenu. Možno medzi kombíkmi alebo SUV, ale tie sme tentoraz nechceli.“

ZnačkaMitsubishi
ModelOutlander
Typ2.0 MIVEC 4WD
Rok výroby/modelový ročník2018
Dĺžka4 695 mm
Šírka1 810 mm
Výška1 703 mm
Rázvor2 670 mm
Prevádzková hmotnosť1 600 kg
Užitočné zaťaženie kg
Objem batožinového priestoru (min.)463 dm3
Objem batožinového priestoru (max.)1 590 dm3
Max. výkon150 kW
Max. výkon pri6 000 ot./min
Max. krútiaci moment195 Nm
Max. krútiaci moment pri4 200 ot./min
Max. rýchlosť190 km/h
Zrýchlenie 0-100 km/h12,4 s
Palivobenzín
Objem valcov1 998 cm3
Usporiadanie valcov44
Počet valcov4
Poháňaná náprava4×4
Typ prevodovkyCVT (automat)
Počet prevodových stupňov
Kombinovaná spotreba6,4 l/100 km
Emisie CO2149 g/km
Cena30 000

Pokračujte na ďalší príspevok »



Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti

  • V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.

  • Stovky bežkýň a bežcov si v unikátnom prostredí mali možnosť otestovať svoje sily na 12 km a 22 km tratiach alebo podporiť myšlienku zabehnutím kratšieho charitatívneho behu.
  • Continental ako partner podujatia tiež vytvoril spoločný tím zo známych osobností a svojich zamestnancov, ktorí svojou účasťou podporili udržateľnú myšlienku pretekov.