Spoločnosť Porsche Inter Auto otvorila dva nové showroomy

V Bratislave na Zlatých pieskoch si našli svoje miesto moderné predajne značiek Audi a Porsche.
Vydané, zverejnil
Reprezentačná predajňa značky Audi patrí svojou plochou k najväčším showroomom v Európe, niet divu, že sa familiárne nazýva „Terminál“. Projekt je postavený podľa novej koncepcie a dizajnu, naraz v ňom bude vystavených 14 vozidiel. Zaujímavosťou je šikmá stena, ktorej úlohou je pripomínať pretekársky okruh v Le Mans, kde Audi dosiahlo viacero víťazstiev. Ďalšou novinkou je sklenená plocha, ktorá oddeľuje predajné priestory od servisu. Vďaka nej môžu zákazníci priamo sledovať opravu svojho auta. V ponuke nebude chýbať rýchloservis, mobilservis či náhradné vozidlá. Pri kúpe nového automobilu budú môcť zákazníci využiť komplexné služby od financovania, poistenia či prihlásenia vozidla do evidencie, ako aj odvoz a dovoz podľa potreby. Nový showroom Porsche je postavený podľa medzinárodného konceptu, pričom ide o jedinú predajňu svojho druhu na Slovensku. Bude v ňom naraz vystavených sedem vozidiel značky a zákazníci tu okrem iného nájdu priestory modernej kaviarne. Text: Peter Michalec Foto: Ivan Kelement

Pokračujte na ďalší príspevok »

🔥 Práve najčítanejšie



Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti

  • V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.

  • Stovky bežkýň a bežcov si v unikátnom prostredí mali možnosť otestovať svoje sily na 12 km a 22 km tratiach alebo podporiť myšlienku zabehnutím kratšieho charitatívneho behu.
  • Continental ako partner podujatia tiež vytvoril spoločný tím zo známych osobností a svojich zamestnancov, ktorí svojou účasťou podporili udržateľnú myšlienku pretekov.