Američan v sobotu vypustí vlastnú raketu. Chce dokázať, že Zem je plochá.
Keď sa dá v domácich podmienkach vyrobiť raketa, prečo by sa nedalo vyrobiť vlastné auto?
Vydané, zverejnil Redakcia

Foto: E. Stríž • Text: ERIK STRÍŽ

Foto: • Text: Peter Orosz

Foto: E. Stríž • Text: ERIK STRÍŽ


Najlepšie/najhoršie na tom všetkom je, že v tej rakete bude sedieť!
Istý Mad Mike Hughes podľa vlastných slov neverí na vedu, ale vraj vie dostatok z aerodynamiky, aby do atmosféry vypustil vlastnú raketu. Jednu takú plánuje vypustiť už túto sobotu a jeho cieľ nie je nič menej, než dokázať, že nás korporácie, NASA, sorošovci a ilumináti klamú o tvare zemegule. Zem je vraj plochá a Hudges patrí medzi zástancov hnutia takzvaných flat-earthistov. Doslova šokujúce je, že spolu s raketou do vzduchu vystrelí aj seba samého. Možno sa pýtate, ako je vôbec možné, že takýto človek zostrojí raketu. Aj my sa pýtame rovnakú otázku, ale viera v nezmysly ešte neznamená nižšiu inteligenciu alebo zručnosť. Veď aj nacistickí lekári boli špičkoví lekári, hoci morálne boli zrelí na život v kanáloch. Mike Hughes je v civilnom živote vodič lumuzíny a aby dokázal svetu opodstatnenosť svojho presvedčenia v plochú Zem, investoval do svojej rakety 20-tisíc amerických dolárov. Rok 2017 však pre tohto pánka zo Spojených štátov nie je prvým, kedy sa snaží o verejné dokazovanie svojho presvedčenia. O štart DIY rakety sa snažil už v roku 2014, kedy v nej tiež sedel. Vysoko nedoletela a na muža to malo takmer fatálne dôsledky. Iba pár sekúnd po štarte vypustil padák, ktorý sa však poškodil a raketa spadla vo vysokej rýchlosti na zem. Muž strávil tri dni v nemocnici. Tentokrát by ho mohli tieto pokusy stáť život. Štart rakety s jednočlennou posádkou je naplánovaný na túto sobotu medzi druhou a treťou hodinou poobede miestneho času. Pokus bude verejný a streamovaný online cez Youtube a webovú stránku Mika Hughesa. Držíme palce, aby sa pri svojom úlete nezabil. Máme tušenie, že sa mu plochosť Zeme dokázať nepodarí. V budúcnosti by sa chcel dostať pomocou balóna do výšky až 110 kilometrov, teda kdesi, kde by sa dalo uvažovať o hranici Zeme s vesmírom.Pokračujte na ďalší príspevok »
🔥 Práve najčítanejšie
TEST SEAT Ateca FR 2.0 TSI 140kW: Ceny, jazdné vlastnosti a spotreba športovo ladeného SUV
SEAT Ateca zaujme svojou všestrannosťou a solídnym interiérom aj bez excentrického imidžu.
Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti
V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.
Musk neodchádza. Ohlasuje dva nové modely, prvýkrát investuje do reklamy a chce dokázať, že nevyužíva detskú prácu
Musk roky odolával myšlienke propagovať autá Tesla. V roku 2019 tweetoval, že „nenávidí reklamu“ a „Tie peniaze používame na to, aby bol produkt skvelý“. Dnes sa situácia mení.
Majitelia elektrických kolobežiek pozor! Už čoskoro budete aj vy potrebovať povinné zmluvné poistenie
Kolobežkám bez poistenia odzvonilo.
Kúpa nového nie je vždy stávka na istotu: 5 najčastejších porúch v nových autách
Prieskum medzi reálnymi majiteľmi nových áut odhalil, aké problémy motoristov trápia najčastejšie.
TEST Nissan Qashqai e-POWER: Elektromobil so spaľovacím motorom nemusí byť najhorší nápad. Ako je na tom so spotrebou?
Pred časom som povedal, že Nissqan Qashqai nasadil konkurencii latku poriadne vysoko. S pohonom e-POWER sa mi toto tvrdenie opäť len potvrdilo.
Hyundai modernizoval model i20. Dostal dynamickejší dizajn a spod kapoty sa vytratil obľúbený motor.
Prekvapivá modernizácia.
TEST: Ford Kuga je jedno z posledných „normálnych“ áut na trhu! A stojí menej než 28 000 eur
Ponuka, ktorá sa neodmieta! Ford Kuga v špeciálnej edícii Trendy začína už od 27 490 eur s bonusom až 7 300 eur. Vyskúšali sme si najlacnejšiu verziu s benzínovým motorom 1.5 EcoBoost a manuálnou prevodovkou.
Nová Škoda Kodiaq a Superb zvládli náročné testy v arktickom chlade. Kedy budú predstavené?
Škoda Kodiaq a Superb prešli jednými z najťažších testov.
Toyota chystá revolúciu v oblasti bezpečnosti! Je len otázkou času, keď budú nasledovať ďalší
Japonská automobilka pracuje na novom dizajne airbagu na ochranu hornej časti tela.