Volkswagen zmenil riaditeľa a mení logo. Začala nová éra značky

Všetko kvôli príprave na novú dobu elektrickej mobility, v ktorej chce byť koncern lídrom.
Vydané, zverejnil
Volkswagen logo, ilustračné foto
Nové logo bude debutovať až v budúcom roku. Predtým nemecká spoločnosť predstaví svoje plány vývoja elektrických áut, o ktorých sa v posledných mesiacoch hovorí ako o dôsledkoch kauzy dieselgate. Posledná zmena loga VW sa uskutočnila pred šiestimi rokmi. Štylizované písmená V a W dostali trojrozmerný vzhľad s metalickým odleskom, ale v skutočnosti sa od dizajnu loga povojnového vojenského závodu veľmi nezmenila.
Aktuálne logo značky Volkswagen obsahuje metalické odlesky a 3D efekt. Nové logo, ktoré sa ukáže budúci rok, bude zohľadňovať snahu automobilky stať sa lídrom na poli elektrickej mobility.
Marketingový riaditeľ spoločnosti Volkswagen vysvetľuje zmenu loga ako výsledok nedávnych škandálov a snahy automobilky o úpravu imidžu. Automobilka by dokonca podľa denníka moto.pl chcela pôsobiť „menej nemecky“. Propagácia nového loga sa uskutoční prostredníctvom sociálnych médií. Výrobca chce aj takto presvedčiť svojich zákazníkov, že bude stáť na čele novej éry elektrickej mobility. Vývoj loga koncernu Volkswagen za posledné desaťročia. Nové logo uvidíme už budúci rok. Ciele nemeckého záujmu sú veľmi ambiciózne. Skupina počíta s nárastom o 20 miliárd eur vďaka elektrickej technológii. Nové autá s novým logom VW budú cenovo dostupné a plné inovácií. Avšak, pravdepodobne drahšie ako tie súčasné na konvenčný pohon. Nový generálny riaditeľ Herbert Diess, ktorý pôsobí od minulého piatka, je zodpovedný za realizáciu budúcich plánov celého koncernu Volkswagen. Prvé sériové vozidlá s elektrickým pohonom sa objavia v roku 2020.

Pokračujte na ďalší príspevok »

🔥 Práve najčítanejšie



Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti

  • V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.

  • Stovky bežkýň a bežcov si v unikátnom prostredí mali možnosť otestovať svoje sily na 12 km a 22 km tratiach alebo podporiť myšlienku zabehnutím kratšieho charitatívneho behu.
  • Continental ako partner podujatia tiež vytvoril spoločný tím zo známych osobností a svojich zamestnancov, ktorí svojou účasťou podporili udržateľnú myšlienku pretekov.