Nech sa páči, toto je NAOZAJ POSLEDNÝ naftový motor od Hondy

Honda nepotešila fanúšikov naftových motorov. Jej aktuálny i-DTEC je vôbec posledný, žiadny ďalší už nebude.
Vydané, zverejnil
### Naozaj majú byť naftové motory vytlačené z ciest, hoci majú nižšiu spotrebu ako benzínové a s modernými technológiami možno ich vplyv na životné prostredie minimalizovať snáď až k zanedbateľným hodnotám? Bohužiaľ, Európa nafte nepraje a ovplyvňuje to aj automobilky z iných častí sveta. Taká japonská Honda uviedla, že jej súčasný 1,6-litrový naftový motor, ktorý je uložený v Honde Civic, je definitívne posledným v jej histórii. Honda tak sleduje trend, na ktorý nastúpilo už aj švédske Volvo. Štvorvalcový motor 1,6 i-DTEC pritom automobilka odhalila iba pred rokom a podľa najnovších meracích cyklov WLTP dosahuje spotrebu v reálnej premávke iba 3,7 l/100 km! Aj napriek tomu má byť vytlačený do histórie a nestať sa budúcnosťou už nikdy. Naftový motor už nedostane ani populárne SUV-čko Honda CR-V, ktorá bola pre európsky trh modernizovaná. V ponuke jej motorizácií sa budú objavovať už iba benzínové agregáty. Pripravte sa teda na bombastické spotreby paliva, ekológovia!!!

Pokračujte na ďalší príspevok »

🔥 Práve najčítanejšie



Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti

  • V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.

  • Stovky bežkýň a bežcov si v unikátnom prostredí mali možnosť otestovať svoje sily na 12 km a 22 km tratiach alebo podporiť myšlienku zabehnutím kratšieho charitatívneho behu.
  • Continental ako partner podujatia tiež vytvoril spoločný tím zo známych osobností a svojich zamestnancov, ktorí svojou účasťou podporili udržateľnú myšlienku pretekov.