Veľká Británia po reklame na BMW xDrive zakázala aj reklamu na Volkswagen Polo

Pozrite obe zakázané reklamy a posúďte, či majú Angličania pravdu.
Vydané, zverejnil
### Televízna reklama na Volkswagen Polo a jeho asistečné systémy je podľa britského úradu pre reklamu „prehnaná“ a preto ju zakázali. Británia nedávno zakázala aj reklamu na BMW, ktorú podobne označila za nabádajúcu na nebezpečnú jazdu. Volkswagen Polo aktuálnej generácie vo výraznej miere predčil naše očakávania. Malý hatchback dostal pekný dizajn, veľký kufor, pohodlný interiér a množstvo techniky. Polo vie automaticky zabrzdiť, sleduje mŕvy uhol, upozorňuje na vybočenie z jazdného pruhu. V reklame na Polo tieto funkcie oceňuje mladý muž, ktorý v sprievode svojho otca šoféruje v meste. Po početných incidentoch s bicyklami a skútrom už otec ani neveril, že syn môže prejsť nejakú vzdialenosť na aute bez nehody, avšak asistenčné systémy Pola mu v tom pomôžu. Podľa úradu pre reklamu vo Veľkej Británii je však táto reklama „prehnaná“. Kuriózne pritom všetkom je, že za zákazom reklamy stojí iba šesť ľudí. Áno, presne šesť ľudí, ktorým sa reklama nepáči, má dosah nielen na vysielanie v celej krajine, ale prakticky na celom svete, kam britské televízne stanice vysielajú. Svedkami veľmi podobného scenára sme boli iba nedávno v súvislosti s reklamou na automobily BMW radu X s názvom „Get Out There“. Podľa úradu Advertising Standards Authority (ASA) je táto reklama priam nebezpečná a tak zakázala jej vysielanie vo Veľkej Británii. Podľa ľudí hodnotiacich reklamy táto reklama povzbudzuje nebezpečnú, nezodpovednú jazdu a súťaživosť. Len preto, lebo v nej boli autá odprezentované dynamicky a v teréne.

Pokračujte na ďalší príspevok »

🔥 Práve najčítanejšie



Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti

  • V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.

  • Stovky bežkýň a bežcov si v unikátnom prostredí mali možnosť otestovať svoje sily na 12 km a 22 km tratiach alebo podporiť myšlienku zabehnutím kratšieho charitatívneho behu.
  • Continental ako partner podujatia tiež vytvoril spoločný tím zo známych osobností a svojich zamestnancov, ktorí svojou účasťou podporili udržateľnú myšlienku pretekov.