KIA predčasne odhalila úplne nové modely Proceed a Ceed GT.
Ceed GT ponúkne výkon až 150 kW a 265 Nm, Proceed je kupé-kombi a ponúkne až 594-litrový kufor
Vydané, zverejnil Redakcia

Foto: E. Stríž • Text: ERIK STRÍŽ

Foto: • Text: Peter Orosz

Foto: E. Stríž • Text: ERIK STRÍŽ




1,0-litrový zážihový motor T-GDI s výkonom 120 k (88 kW) (1,0 T-GDI)
1,4-litrový zážihový motor T-GDI s výkonom 140 k (103 kW) (1,4 T-GDI)
1,6-litrový zážihový T-GDI 204 koní (150 kW) (GT)
1,6-litrový vznetový CRDi Smartstream 136 koní (100 kW) (1,6 CRDi)
**Prevodovky:**
Šesťstupňová manuálna prevodovka (MT)
Sedemstupňová dvojspojková prevodovka (7DCT)
**Zavesenie kolies a tlmenie:**
Vpredu úplne nezávislé zavesenie kolies so vzperami MacPherson namontovanými na nápravnici, vinuté pružiny a plynové tlmiče, priečny skrutný stabilizátor
Vzadu úplne nezávislé dvojité lichobežníkové zavesenie kolies namontované na nápravnici, vinuté pružiny a plynové tlmiče, priečny skrutný stabilizátor
**Vonkajšie rozmery:**
Celková dĺžka 4 605 mm
Celková šírka 1 800 mm
Celková výška 1 422 mm
Rázvor 2 650 mm


1,6-litrový zážihový motor T-GDI s výkonom 204 k (150 kW) pri 6 000 ot./min a 265 Nm pri 1 500 až 4 500 ot./min
**Prevodovky:**
Šesťstupňová manuálna prevodovka (MT)
Sedemstupňová dvojspojková prevodovka (7DCT)
**Zavesenie kolies a tlmenie:**
Vpredu úplne nezávislé zavesenie so vzperami MacPherson namontovanými na nápravnici, vinuté pružiny a plynové tlmiče, so stabilizátorom
Vzadu úplne nezávislé zavesenie s dvomi priečnymi ramenami namontovanými na nápravnici, vinuté pružiny a plynové tlmiče, so stabilizátorom
**Vonkajšie rozmery:**
Celková dĺžka 4 325 mm
Celková šírka 1 800 mm
Celková výška 1 442 mm
Rázvor 2 650 mm
Pokračujte na ďalší príspevok »
🔥 Práve najčítanejšie
TEST SEAT Ateca FR 2.0 TSI 140kW: Ceny, jazdné vlastnosti a spotreba športovo ladeného SUV
SEAT Ateca zaujme svojou všestrannosťou a solídnym interiérom aj bez excentrického imidžu.
Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti
V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.
Musk neodchádza. Ohlasuje dva nové modely, prvýkrát investuje do reklamy a chce dokázať, že nevyužíva detskú prácu
Musk roky odolával myšlienke propagovať autá Tesla. V roku 2019 tweetoval, že „nenávidí reklamu“ a „Tie peniaze používame na to, aby bol produkt skvelý“. Dnes sa situácia mení.
Majitelia elektrických kolobežiek pozor! Už čoskoro budete aj vy potrebovať povinné zmluvné poistenie
Kolobežkám bez poistenia odzvonilo.
Kúpa nového nie je vždy stávka na istotu: 5 najčastejších porúch v nových autách
Prieskum medzi reálnymi majiteľmi nových áut odhalil, aké problémy motoristov trápia najčastejšie.
TEST Nissan Qashqai e-POWER: Elektromobil so spaľovacím motorom nemusí byť najhorší nápad. Ako je na tom so spotrebou?
Pred časom som povedal, že Nissqan Qashqai nasadil konkurencii latku poriadne vysoko. S pohonom e-POWER sa mi toto tvrdenie opäť len potvrdilo.
Hyundai modernizoval model i20. Dostal dynamickejší dizajn a spod kapoty sa vytratil obľúbený motor.
Prekvapivá modernizácia.
TEST: Ford Kuga je jedno z posledných „normálnych“ áut na trhu! A stojí menej než 28 000 eur
Ponuka, ktorá sa neodmieta! Ford Kuga v špeciálnej edícii Trendy začína už od 27 490 eur s bonusom až 7 300 eur. Vyskúšali sme si najlacnejšiu verziu s benzínovým motorom 1.5 EcoBoost a manuálnou prevodovkou.
Nová Škoda Kodiaq a Superb zvládli náročné testy v arktickom chlade. Kedy budú predstavené?
Škoda Kodiaq a Superb prešli jednými z najťažších testov.
Toyota chystá revolúciu v oblasti bezpečnosti! Je len otázkou času, keď budú nasledovať ďalší
Japonská automobilka pracuje na novom dizajne airbagu na ochranu hornej časti tela.