Toyota priniesla do Nitry horúce novinky z Paríža

Stánok automobilky Toyota zaujme predovšetkým novou Corollou a modelom Camry, ponúkne ale aj obrovský Hilux.
Vydané, zverejnil
Autosalón v Nitre sa tento rok stal dejiskom viacerých slovenských premiér a značka Toyota patrí medzi tie automobilky, ktoré do slovenského mesta pod Zoborom prináša horúce novinky priamo z parížskeho autosalóna. V expozícii Toyoty zaujme predovšetkým nová **európska Corolla Touring Sports**, ktorá v portfóliu automobilky nahradí Auris. Corolla Touring Sports je považovaná za novú zbraň japonskej značky proti Škode Octavii Combi a Hyundai i30 kombi a debutom duálnej hybridnej stratégie spoločnosti Toyota. Hybridná technológia takmer úplne vytlačila štandardné motory z ponuky a posledným konvenčným motorom v ponuke bude – 1,2-litrový zážihový agregát s turbodúchadlom a výkonom 116 k.
Popri ňom budú na výber dve hybridné pohonné sústavy – 1,8-litrová s výkonom 122 k a 2,0-litrová s výkonom 180 k. Posledná menovaná jednotka je zvlášť unikátnou ponukou v tomto segmente vozidiel, pretože žiadny iný konvenčný pohon nedokáže ponúknuť takúto kombináciu výkonu a nízkej úrovne emisií. Okrem novej platformy prináša Toyota pre Corollu aj systém variabilného adaptívneho odpruženia (AVS), automobilka sľubuje výrazne lepšiu ovládateľnosť a obratnosť.
**Model Camry** zatrasie slovenským trhom s vyššou strednou triedou. Hybridné elektrické ústrojenstvo s objemom 2,5 litra má nízku spotrebu i emisie, tichý chod, vyšší výkon a dynamickejšiu odozvu. S každoročným predajom na úrovni vyše 700-tisíc vozidiel zostáva Camry celosvetovo najpredávanejším sedanom v automobilovom segmente D/E, nová Toyota Camry Hybrid sa v Európe začne predávať v priebehu prvého štvrťroka 2019.

Pokračujte na ďalší príspevok »

🔥 Práve najčítanejšie



Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti

  • V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.

  • Stovky bežkýň a bežcov si v unikátnom prostredí mali možnosť otestovať svoje sily na 12 km a 22 km tratiach alebo podporiť myšlienku zabehnutím kratšieho charitatívneho behu.
  • Continental ako partner podujatia tiež vytvoril spoločný tím zo známych osobností a svojich zamestnancov, ktorí svojou účasťou podporili udržateľnú myšlienku pretekov.