Najpredávanejšie SUV na Slovensku je Hyundai Tucson. Vieme, koľko sa ho predalo a ako sa darilo ostatným modelom

Nie je žiadnym prekvapením, že status najpredávanejšieho SUV na Slovensku získal Hyundai Tucson. Ten presviedča o svojich kvalitách nielen v každom novinárskom teste, ale aj každý deň v rukách zákazníkov.
Vydané, zverejnil
Hyundai Tucson 2019
Patrí medzi najkrajšie esúvečka na trhu a po nedávnej modernizácii sa stal ešte atraktívnejšou voľbou. S rozumne nastavenou cenou a sumou, ktorú zaplatíte za plne vybavený model, sa Tucson opäť dostal na popredné priečky v predajnosti. V roku 2018 bol najpredávanejším vozidlom svojej kategórie SUV-C. Rok 2018 bol pre značku Hyundai na Slovensku historicky najúspešnejší, pretože za dvanásť mesiacov predala presne 7 657 nových automobilov. V roku 2017 predala o sedem percent menej, čo je významný skok vpred. Automobilka oslovila zákazníkov predovšetkým cenami svojich modelov, ale aj pestrou technologickou výbavou a moderným vzhľadom jednotlivých vozidiel. Vďaka minuloročným číslam sa Hyundai stáva **treťou najúspešnejšou značkou automobilov na Slovensku** s trhovým podielom 7,1 percenta. V kategórii vozidiel M1 trhový podiel kórejskej automobilky predstavuje 7,8 percenta, na tomto poli predala 7 621 vozidiel. Spomedzi modelov sa najlepšie darilo i30-ke, pre ktorú sa rozhodlo 2 967 Slovákov. Spomedzi esúvečiek zaznamenal najväčší predajný úspech zmienený Tucson s počtom predaných kusov **2 173**, ďalej subkompaktné SUV-B Kona s počtom **356** predaných kusov a **Santa Fe presvedčilo 147 ľudí**. Pre model ix20 sa rozhodlo 352 Slovákov. Očakávame, že najväčšie SUV Santa Fe bude v roku 2019 úspešnejšie, pretože štvrtá generácia dorazila na slovenský trh až v októbri. Práve aktuálna štvrtá generácia Santa Fe je natoľko atraktívna, že očakávame významnejší nárast jej predaja.

Pokračujte na ďalší príspevok »

🔥 Práve najčítanejšie



Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti

  • V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.

  • Stovky bežkýň a bežcov si v unikátnom prostredí mali možnosť otestovať svoje sily na 12 km a 22 km tratiach alebo podporiť myšlienku zabehnutím kratšieho charitatívneho behu.
  • Continental ako partner podujatia tiež vytvoril spoločný tím zo známych osobností a svojich zamestnancov, ktorí svojou účasťou podporili udržateľnú myšlienku pretekov.