Najlacnejšia verzus najdrahšia KIA ProCeed: aké sú rozdiely medzi verziami?
KIA ProCeed je už v predaji a nás zaujímalo, aké možnosti ponúka slovenský konfigurátor.
Vydané, zverejnil ERIK STRÍŽ
Foto: E. Stríž • Text: ERIK STRÍŽ
Foto: • Text: Peter Orosz
Foto: E. Stríž • Text: ERIK STRÍŽ
Zatiaľ, čo vo výbave GT-Line kúpite aj naftové motory 1.6 CRDi, najvyššia výbava GT ponúka výhradne benzínové agregáty 1.6 T-GDi s maximálnym výkonom 152 kW (204 koní). Môžete sa rozhodnúť medzi manuálnou alebo automatickou prevodovkou (+1 800 €). To, čo odlišuje GT od GT-Line, sú 18″ disky kolies z ľahkých zliatin (pneu 225/40R18), vonkajšie estetické detaily karosérie a čalúnenie sedadiel do alcantary s červenými akcentmi. Zaujímalo nás, čo všetko možno do ProCeedu GT nakonfigurovať, preto sme zaškrtli ďalšie príplatkové možnosti: **Safety Pack AT za 1 090 eur** (asistent na predchádzanie čelným zrážkam FCA, monitorovanie mŕtveho uhla, adaptívny tempomat s funkciou Stop&Go, asistent sledujúci jazdné pruhy vrátane funkcie jazdy v dopravných zápchach, navigačný systém s 8” LCD dotykovou obrazovkou, atď.) **Smart Pack GT za 490 eur** (Elektrické otváranie dverí batožinového priestoru) Dostali sme sa tak k finálnej cene 28 670 eur, ktorá už zohľadnila bonus vo výške 1 800 eur. Bez neho by cena predstavovala **30 470 eur**, čo je za Shooting Brake „v plnke“ veľmi priaznivá cena.
Dôležité je pripomenúť, že aj v nižšej výbave GT Line sa ProCeed dodáva s pestrou paletou techniky a komfortných funkcií. Ak si vyberiete nepríplatkový červený lak, manuálnu prevodovku a odignorujete ponuky pre Navi Pack GT-Line (690 €), Safety Pack (1 190 €) a Smart Pack (890 €), v celkovej cene 21 090 eur, resp. 22 890 eur bez bonusu dostanete nasledovnú sériovú výbavu: * estetické exteriérové prvky GT-Line; * cúvaciu kameru s dynamickým navádzaním; * 17” zliatinové disky s pneumatikami 225/45R17; * rádio so 7″ LCD dotykovou obrazovkou a podporou Apple CarPlay/Android Auto; * elektronickú parkovaciu brzdu s funkciou Autohold; * tempomat s obmedzovačom rýchlosti; * FCA (asistent na predchádzanie čelným zrážkam); * DAA (systém sledovania pozornosti vodiča); * HBA (automatický asistent diaľkových svetiel); * LKA (aktívny systém udržiavania v jazdnom pruhu); * dvojzónovú automatickú klimatizáciu; * predné športové sedadlá s logom GT-Line; * vyhrievanie sedadiel; * Bluetooth handsfree.
ERIK STRÍŽ
Erik Stríž je motoristický novinár, šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk
Pokračujte na ďalší príspevok »
🔥 Práve najčítanejšie
TEST SEAT Ateca FR 2.0 TSI 140kW: Ceny, jazdné vlastnosti a spotreba športovo ladeného SUV
SEAT Ateca zaujme svojou všestrannosťou a solídnym interiérom aj bez excentrického imidžu.
Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti
V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.
Musk neodchádza. Ohlasuje dva nové modely, prvýkrát investuje do reklamy a chce dokázať, že nevyužíva detskú prácu
Musk roky odolával myšlienke propagovať autá Tesla. V roku 2019 tweetoval, že „nenávidí reklamu“ a „Tie peniaze používame na to, aby bol produkt skvelý“. Dnes sa situácia mení.
Majitelia elektrických kolobežiek pozor! Už čoskoro budete aj vy potrebovať povinné zmluvné poistenie
Kolobežkám bez poistenia odzvonilo.
Kúpa nového nie je vždy stávka na istotu: 5 najčastejších porúch v nových autách
Prieskum medzi reálnymi majiteľmi nových áut odhalil, aké problémy motoristov trápia najčastejšie.
TEST Nissan Qashqai e-POWER: Elektromobil so spaľovacím motorom nemusí byť najhorší nápad. Ako je na tom so spotrebou?
Pred časom som povedal, že Nissqan Qashqai nasadil konkurencii latku poriadne vysoko. S pohonom e-POWER sa mi toto tvrdenie opäť len potvrdilo.
Hyundai modernizoval model i20. Dostal dynamickejší dizajn a spod kapoty sa vytratil obľúbený motor.
Prekvapivá modernizácia.
TEST: Ford Kuga je jedno z posledných „normálnych“ áut na trhu! A stojí menej než 28 000 eur
Ponuka, ktorá sa neodmieta! Ford Kuga v špeciálnej edícii Trendy začína už od 27 490 eur s bonusom až 7 300 eur. Vyskúšali sme si najlacnejšiu verziu s benzínovým motorom 1.5 EcoBoost a manuálnou prevodovkou.
Nová Škoda Kodiaq a Superb zvládli náročné testy v arktickom chlade. Kedy budú predstavené?
Škoda Kodiaq a Superb prešli jednými z najťažších testov.
Toyota chystá revolúciu v oblasti bezpečnosti! Je len otázkou času, keď budú nasledovať ďalší
Japonská automobilka pracuje na novom dizajne airbagu na ochranu hornej časti tela.