Nahliadnite do zákulisia výroby BMW X7: Takto vyzerá konštrukčná dokonalosť
BMW X7 sa vyrába v Južnej Karolíne v závode Spartanburg plant, teda na rovnakom mieste, odkiaľ pochádzajú aj modely X3, X4, X5 a X6 nemeckej automobilky.
Vydané, zverejnil Redakcia

Foto: E. Stríž • Text: ERIK STRÍŽ

Foto: • Text: Peter Orosz

Foto: E. Stríž • Text: ERIK STRÍŽ


Zdvihový objem: 2 998 cm3,
Výkon: 250 kW (340 k) pri 5 500 – 6 500 ot./min.,
Maximálny krútiaci moment: 450 Nm pri 1 500 – 5 200 ot./min.
Zrýchlenie (0 – 100 km/h): 6,1 sekundy,
Najvyššia rýchlosť: 250 km/h.
Kombinovaná spotreba paliva: 9,0 – 8,7 l/100 km,
Kombinované emisie CO2: 205 – 198 g/km,
Emisná norma: EU6d-TEMP.
### BMW X7 xDrive30d: **Radový 6-valcový naftový motor, 8-stupňová prevodovka Steptronic**.
Zdvihový objem: 2 993 cm3,
Výkon: 195 kW (265 k) pri 4 000 ot./min.,
Maximálny krútiaci moment: 620 Nm pri 2 000 – 2 500 ot./min.
Zrýchlenie (0 – 100 km/h): 7,0 sekundy,
Najvyššia rýchlosť: 227 km/h.
Kombinovaná spotreba paliva: 6,8 – 6,5 l/100 km,
Kombinované emisie CO2: 178 – 171 g/km,
Emisná norma: EU6d-TEMP.
### BMW X7 M50d: **Radový 6-valcový naftový motor, 8-stupňová prevodovka Steptronic**.
Zdvihový objem: 2 993 cm3,
Výkon: 294 kW (400 k) pri 4 400 ot./min.,
Maximálny krútiaci moment: 760 Nm pri 2 000 – 3 000 ot./min.
Zrýchlenie (0 – 100 km/h): 5,4 sekundy,
Najvyššia rýchlosť: 250 km/h.
Kombinovaná spotreba paliva: 7,4 – 7,0 l/100 km,
Kombinované emisie CO2: 193 – 185 g/km,
Emisná norma: EU6d-TEMP.
Pokračujte na ďalší príspevok »
🔥 Práve najčítanejšie
TEST SEAT Ateca FR 2.0 TSI 140kW: Ceny, jazdné vlastnosti a spotreba športovo ladeného SUV
SEAT Ateca zaujme svojou všestrannosťou a solídnym interiérom aj bez excentrického imidžu.
Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti
V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.
Musk neodchádza. Ohlasuje dva nové modely, prvýkrát investuje do reklamy a chce dokázať, že nevyužíva detskú prácu
Musk roky odolával myšlienke propagovať autá Tesla. V roku 2019 tweetoval, že „nenávidí reklamu“ a „Tie peniaze používame na to, aby bol produkt skvelý“. Dnes sa situácia mení.
Majitelia elektrických kolobežiek pozor! Už čoskoro budete aj vy potrebovať povinné zmluvné poistenie
Kolobežkám bez poistenia odzvonilo.
Kúpa nového nie je vždy stávka na istotu: 5 najčastejších porúch v nových autách
Prieskum medzi reálnymi majiteľmi nových áut odhalil, aké problémy motoristov trápia najčastejšie.
TEST Nissan Qashqai e-POWER: Elektromobil so spaľovacím motorom nemusí byť najhorší nápad. Ako je na tom so spotrebou?
Pred časom som povedal, že Nissqan Qashqai nasadil konkurencii latku poriadne vysoko. S pohonom e-POWER sa mi toto tvrdenie opäť len potvrdilo.
Hyundai modernizoval model i20. Dostal dynamickejší dizajn a spod kapoty sa vytratil obľúbený motor.
Prekvapivá modernizácia.
TEST: Ford Kuga je jedno z posledných „normálnych“ áut na trhu! A stojí menej než 28 000 eur
Ponuka, ktorá sa neodmieta! Ford Kuga v špeciálnej edícii Trendy začína už od 27 490 eur s bonusom až 7 300 eur. Vyskúšali sme si najlacnejšiu verziu s benzínovým motorom 1.5 EcoBoost a manuálnou prevodovkou.
Nová Škoda Kodiaq a Superb zvládli náročné testy v arktickom chlade. Kedy budú predstavené?
Škoda Kodiaq a Superb prešli jednými z najťažších testov.
Toyota chystá revolúciu v oblasti bezpečnosti! Je len otázkou času, keď budú nasledovať ďalší
Japonská automobilka pracuje na novom dizajne airbagu na ochranu hornej časti tela.