Hyundai spustil predaj exkluzívneho i30 N Project C, podporí boj proti rakovine

Jeden zo 600 kusov limitovanej edície modelu i30 N Project C ide na Slovensku do predaja, cenníková cena limitky je 39 990 € s DPH. Získať predkupné právo naň je možné len v súťaži, ktorá trvá do 14. júna 2020.
Vydané, zverejnil
Slovenský importér značky Hyundai spustil predaj modelu i30 N Project C z exkluzívnej edície limitovanej počtom 600 ks. Záujemca môže vozidlo získať len vďaka predkupnému právu v súťaži, ktorá trvá do 14. júna 2020. Výťažok z predaja nad rámec bežnej cenníkovej ceny pôjde na boj s rakovinou. Hyundai Slovensko spustil predaj exkluzívnej verzie svojho výkonného modelu i30 N Project C. Ten je súčasťou prísne limitovanej edície, z ktorej sa vyrobí maximálne 600 kusov. Pre slovenský trh sú k dispozícii len dve vozidlá: jedno slúži spoločnosti Hyundai na marketingové a propagačné účely a druhé – úplne nové a nejazdené – ide do predaja. **Vozidlo však nie je možné zakúpiť bežným spôsobom**. **Jedinou cestou je účasť v súťaži, v ktorej výhrou je predkupné právo na toto výnimočné auto**. Záujemca navyše sám stanoví cenu, ktorú je ochotný za vozidlo zaplatiť. **Rozdiel medzi ponúknutou a cenníkovou cenou modelu**, ktorá je **39 990 € s DPH**, venuje Hyundai pacientskej organizácii NIE RAKOVINE. „*Náročný zápas s novým, agresívnym vírusom ako krajina a jej obyvatelia zvládame skvele. Preto sme sa teraz rozhodli upriamiť pozornosť na tých, ktorí pomoc potrebujú azda najviac – sú to onkologickí pacienti. Ako partner pacientskej organizácie NIE RAKOVINE, ktorá odvádza fantastickú prácu na poli prevencie, edukácie a pomoci onkologickým pacientom a ich rodinám, ponúkame do predaja náš aktuálne najexkluzívnejší model – i30 N Project C zo 600-kusovej limitovanej edície. Jeho predajom chceme prispieť na boj so zákernou chorobou*,“ hovorí o aktivite **Marek Kopča, marketing a PR manager Hyundai Motor Slovakia**.

Chcete urobiť dobrý skutok? Kúpte si Hyundai i30 N Project C a vaše peniaze pôjdu ľuďom s rakovinou.

Toto auto si nemôžete len tak kúpiť. Právo zaplatiť zaňho peniaze si musíte vybojovať. Ja sa vás pokúsim presvedčiť, prečo by ste to mali spraviť a čo za svoje peniaze dostanete. Pre argumenty som išiel až na stredné Slovensko.

### Rakovina je obrovská hrozba Slová o akútnej potrebe boja s onkologickými chorobami zvýrazňujú aj vyjadrenia prezidentky Aliancie NIE RAKOVINE Jany Pifflovej Špankovej: „Každý deň na Slovensku pribúda 94 onkologicky chorých a 38 ľudí zomiera. Sú to čísla, ktoré nás nemôžu nechať ľahostajnými.“ Aliancia NIE RAKOVINE na Slovensku prevádzkuje v súčasnosti dve pacientske poradne, v ktorých bývalí onkologickí pacienti pomáhajú tým súčasným, a plánuje otvoriť ďalšie. Zasadzuje sa tiež o zavedenie systémových skríningov obyvateľstva na tri najvážnejšie onkologické ochorenia. Súčasťou aktivít združenia sú aj prednášky na školách, vo fabrikách či na regionálnych podujatiach. Pri osvete a edukácii združeniu nenahraditeľne pomáha obrovská maketa hrubého čreva. „Maketa hrubého čreva ma obrovský význam. Priťahuje pozornosť médií aj verejnosti a tým zachraňuje ľudské životy. Prešli ním už desiatky tisíc ľudí a doslova nám ho zodrali. Nielen naše pacientske združenie, ale Slovensko potrebuje novú maketu hrubého čreva,“ dopĺňa Patrik Herman z NIE RAKOVINE. ### Aj Hyundai hovorí nie rakovine Slovenský Hyundai podporuje Alianciu NIE RAKOVINE už niekoľko rokov. Súčasťou spolupráce je zabezpečovanie mobility, vďaka ktorej dokážu členovia aliancie vykonávať svoju činnosť na celom území našej krajiny. Predajom modelu Hyundai i30 N Project C chce Hyundai prispieť na zabezpečenie novej makety hrubého čreva. [GALLERY id=30708] i30 N Project C je vrcholovou verziou obľúbeného modelu i30 N. Podobne ako bežné N-ko disponuje benzínovým turbomotorom 2,0 T-GDi s výkonom 202 kW (275 k). Vyrába sa ako súčasť 600-kusovej limitovanej edície a exkluzivitu mu tiež dodávajú unikátny športový karbónový paket, ľahké športové kované zliatinové disky, športové škrupinové sedadlá Sabelt či alcantarou čalúnené prvky interiéru. „*Project C je skutočnou oslavou prvej generácie mimoriadne úspešného modelu i30 N*,“ hovorí o vozidle, ktoré ovládlo predaje v subsegmente tzv. hot-hatchov aj na Slovensku, Marek Kopča z Hyundai Motor Slovakia. „*A keďže z limitovanej edície 600 ks máme na Slovensku len dva, rozhodli sme sa jeden z nich ponúknuť na predaj netradičnou formou súťaže. Táto ponuka je určená len vážnemu záujemcovi. i30 N Project C nie je možné u nás získať inak, len prostredníctvom výhry v súťaži o exkluzívne predkupné právo naň. Záujemca o kúpu si sám stanoví cenu, ktorú je ochotný za auto zaplatiť. Rozdiel medzi ňou a cenníkovou cenou venujeme NIE RAKOVINE na novú nadrozmernú maketu hrubého čreva, s ktorou organizácia podniká vzdelávacie turné po celej krajine*.“ Súťaž o predkupné právo na model Hyundai i30 N Project C trvá od 20. mája do 14. júna 2020. Záujemca o kúpu tohto vozidla sám navrhuje finálnu cenu, ktorú je pripravený za auto zaplatiť. Tá musí byť rovnaká alebo vyššia ako cenníková (39 990 € s DPH). Do súťaže sa môžu zapojiť fyzické aj právnické osoby iba jeden raz. Hyundai počas trvania súťaže nebude zverejňovať priebežnú výšku ceny vozidla, aby sa predišlo navyšovaniu ceny v posledných minútach trvania súťaže. Všetky podstatné informácie o súťaži a modeli i30 N Project C sú k dispozícii na webovej stránke [hyundai.sk/project-c](www.hyundai.sk/project-c).

Erik Stríž je motoristický novinár, šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk

Pokračujte na ďalší príspevok »

🔥 Práve najčítanejšie



Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti

  • V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.

  • Stovky bežkýň a bežcov si v unikátnom prostredí mali možnosť otestovať svoje sily na 12 km a 22 km tratiach alebo podporiť myšlienku zabehnutím kratšieho charitatívneho behu.
  • Continental ako partner podujatia tiež vytvoril spoločný tím zo známych osobností a svojich zamestnancov, ktorí svojou účasťou podporili udržateľnú myšlienku pretekov.