Z Nív do Petržalky za 7 eur. Realita používania elektrickej kolobežky nie je tak priaznivá, ako sa hovorí
Hanba Bratislave za to, že v neuveriteľnej miere zanedbáva bezpečnosť ciest a chodníkov.
Vydané, zverejnil ERIK STRÍŽ

Foto: E. Stríž • Text: ERIK STRÍŽ

Foto: • Text: Peter Orosz

Foto: E. Stríž • Text: ERIK STRÍŽ




**§ 9 Spôsob jazdy**
**(3) Vodič malého motocykla alebo vodič nemotorového vozidla smie jazdiť po pravej krajnici, len ak tým neohrozí a neobmedzí pohyb chodcov.** Bratislavskí vodiči sú vo všeobecnosti známi svojou arogantnosťou a agresivitou a dokonca ešte ani v roku 2020 nie sú schopní pochopiť, že o cestu sa delia s ostatnými účastníkmi cestnej premávky. Je zarážajúce, že sa jedná aj o vodičov autobusov, ktorí by mali byť elitou národa, pokiaľ sa jedná o šoférske zručnosti a zodpovednosť. Problémom v plynulosti sú tiež vodiči áut, ktorí si svoje vozidlá odparkujú na chodníku bez dodržania zákonom stanoveného voľného priestoru minimálne 1,5 metra a nútia ľudí, aby obchádzali auto po ceste. ### Kto je na vine za vysokú cenu? Je dôležité ešte raz poznamenať, že za vysokou cenou uvedenej trasy nie je ani tak samotný Bolt, pretože jeho cenová ponuka a podmienky používania sú prehľadné. Zodpovednosť za predraženie takejto relatívne krátkej trasy nesie predovšetkým mesto, ktoré v priebehu posledných desaťročí doslova zaspalo a zanedbalo kvalitu chodníkov a cyklotrasy vyhotovilo iba v miere, nad ktorou by vo vyspelých západných krajinách iba krútili hlavami. Práve kvalita chodníkov a dostupnosť cyklotrás indikuje vyspelosť miest a umožňuje ľuďom, aby reálne využívali alternatívne spôsoby dopravy. Nejde pritom iba o nich, ale aj o ľudí so zdravotnými hendikepmi a rodičov s detskými kočíkmi.

ERIK STRÍŽ
Erik Stríž je motoristický novinár, šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk
Pokračujte na ďalší príspevok »
🔥 Práve najčítanejšie
TEST SEAT Ateca FR 2.0 TSI 140kW: Ceny, jazdné vlastnosti a spotreba športovo ladeného SUV
SEAT Ateca zaujme svojou všestrannosťou a solídnym interiérom aj bez excentrického imidžu.
Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti
V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.
Musk neodchádza. Ohlasuje dva nové modely, prvýkrát investuje do reklamy a chce dokázať, že nevyužíva detskú prácu
Musk roky odolával myšlienke propagovať autá Tesla. V roku 2019 tweetoval, že „nenávidí reklamu“ a „Tie peniaze používame na to, aby bol produkt skvelý“. Dnes sa situácia mení.
Majitelia elektrických kolobežiek pozor! Už čoskoro budete aj vy potrebovať povinné zmluvné poistenie
Kolobežkám bez poistenia odzvonilo.
Kúpa nového nie je vždy stávka na istotu: 5 najčastejších porúch v nových autách
Prieskum medzi reálnymi majiteľmi nových áut odhalil, aké problémy motoristov trápia najčastejšie.
TEST Nissan Qashqai e-POWER: Elektromobil so spaľovacím motorom nemusí byť najhorší nápad. Ako je na tom so spotrebou?
Pred časom som povedal, že Nissqan Qashqai nasadil konkurencii latku poriadne vysoko. S pohonom e-POWER sa mi toto tvrdenie opäť len potvrdilo.
Hyundai modernizoval model i20. Dostal dynamickejší dizajn a spod kapoty sa vytratil obľúbený motor.
Prekvapivá modernizácia.
TEST: Ford Kuga je jedno z posledných „normálnych“ áut na trhu! A stojí menej než 28 000 eur
Ponuka, ktorá sa neodmieta! Ford Kuga v špeciálnej edícii Trendy začína už od 27 490 eur s bonusom až 7 300 eur. Vyskúšali sme si najlacnejšiu verziu s benzínovým motorom 1.5 EcoBoost a manuálnou prevodovkou.
Nová Škoda Kodiaq a Superb zvládli náročné testy v arktickom chlade. Kedy budú predstavené?
Škoda Kodiaq a Superb prešli jednými z najťažších testov.
Toyota chystá revolúciu v oblasti bezpečnosti! Je len otázkou času, keď budú nasledovať ďalší
Japonská automobilka pracuje na novom dizajne airbagu na ochranu hornej časti tela.