Je prekvapivé, že značka Škoda má upraviť svoje smerovanie, keď už roky dokazuje, že vie vyvíjať aj vyrábať autá s pridanou hodnotou, či už po estetickej, športovej, bezpečnostnej i luxusnej stránke.
### Škoda by mala byť ešte dostupnejšia
Pred niekoľkými týždňami automobilka predstavila model Škoda Enyaq, ktorý je ukážkou toho, že mladoboleslavská automobilka vie vyrobiť fascinujúce vozidlo, dokonca od základu vyrobené ako elektromobil. Enyaq síce nie je najlacnejším elektromobilom, ale ponúka veľmi dobrý pomer medzi cenou, výkonom a výbavou, pridanou hodnotou je vysoká estetická a úžitková hodnota vozidla.
Zdá sa však, že nie všetci vidia takéto smerovanie značky za správne. Správnou cestou by podľa vedenia malo byť smerovanie k cenovej dostupnosti, pričom [o niečo viac prémiovosti by mal získať španielsky SEAT](https://www.autoviny.sk/reportaze/121519/cesi-pridu-o-superb-aj-kodiaq-dostanu-ich-slovaci-a-nemci-tvrdia-odbory).
Škoda medzičasom zmenila svojho šéfa. Po nečakanom odchode **Bernharda Maiera** sa novým predsedom predstavenstva stal **Thomas Schäfer**.
Riaditeľ Volkswagenu **Herbert Diess** sa nedávno vyjadril pre Frankfurter Allgemeine Zeitung, kde zdôraznil, že Škoda nie je dostatočne agresívna, čo sa týka objemu predaných áut, a to najmä v porovnaní s Kórejcami a Francúzmi. Hlavným cieľom by preto malo byť posilnenie pozície v segmente cenovo výhodných áut.
Po viac ako roku interných debát získala deviata generácia Passatu definitívne zelenú! Nad budúcou generáciou totiž viselo viacero otáznikov, nakoniec však tento populárny model dostane minimálne ešte jednu generáciu. **Pôvodne sa špekulovalo nad ukončením výroby tohto modelu,** keďže štýlový Arteon ťaží z veľkej popularity a čoskoro by mala automobilka predstaviť aj elektrickú alternatívu klasickej limuzíny... Prečítať celé