Vypočujte si zvuk prvého elektrického AMG: Pripomína vám niečo? Mercedes-Benz EQS 53 AMG
Mercedes-AMG EQS53 je vôbec prvé výkonnostné vozidlo so značkou AMG. Pozrite sa, ako úpravca vysporiadal so zvukom.
Vydané, zverejnil ERIK STRÍŽ
Foto: E. Stríž • Text: ERIK STRÍŽ
Foto: • Text: Peter Orosz
Foto: E. Stríž • Text: ERIK STRÍŽ
Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ | |
Elektrické stroje | Dva synchrónne motory s permanentnými magnetmi (PSM) |
Max. hnací výkon (bez balíka/s balíkom AMG DYNAMIC PLUS) | 484 kW/560 kW |
Max. hnací moment na výstupe prevodovky (bez balíka/s balíkom AMG DYNAMIC PLUS) | 950 Nm/1 020 Nm |
Náhon | Plne variabilný náhon na všetky kolesá AMG Performance 4MATIC+ |
Zrýchlenie 0 – 100 km/h (bez balíka/s balíkom AMG DYNAMIC PLUS) | 3,8 s/3,4 s |
Maximálna rýchlosť[5] (bez balíka/s balíkom AMG DYNAMIC PLUS) | 220 km/h/250 km/h |
Kapacita energie akumulátora, použiteľná (WLTP) | 107,8 kWh |
menovité napätie | 396 |
Max. rekuperačný výkon[6] | 300 kW |
Palubná nabíjačka (sériovo/na želanie) | 11/22 kW |
Max. výkon nabíjania jednosmerným prúdom | 200 kW |
Kombinovaná spotreba elektriny (WLTP) | 23,9 – 21,5 kWh/100 km |
Emisie CO₂ (WLTP) | 0 g/km |
Trieda efektívnosti | A+ |
Dojazd (WLTP) | 526 – 580 km |
Pohotovostná hmotnosť [7] | 2 655 kg |
Hodnota cw od[8] | 0.23 |
ERIK STRÍŽ
Erik Stríž je motoristický novinár, šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk
Pokračujte na ďalší príspevok »
🔥 Práve najčítanejšie
TEST SEAT Ateca FR 2.0 TSI 140kW: Ceny, jazdné vlastnosti a spotreba športovo ladeného SUV
SEAT Ateca zaujme svojou všestrannosťou a solídnym interiérom aj bez excentrického imidžu.
Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti
V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.
Musk neodchádza. Ohlasuje dva nové modely, prvýkrát investuje do reklamy a chce dokázať, že nevyužíva detskú prácu
Musk roky odolával myšlienke propagovať autá Tesla. V roku 2019 tweetoval, že „nenávidí reklamu“ a „Tie peniaze používame na to, aby bol produkt skvelý“. Dnes sa situácia mení.
Majitelia elektrických kolobežiek pozor! Už čoskoro budete aj vy potrebovať povinné zmluvné poistenie
Kolobežkám bez poistenia odzvonilo.
Kúpa nového nie je vždy stávka na istotu: 5 najčastejších porúch v nových autách
Prieskum medzi reálnymi majiteľmi nových áut odhalil, aké problémy motoristov trápia najčastejšie.
TEST Nissan Qashqai e-POWER: Elektromobil so spaľovacím motorom nemusí byť najhorší nápad. Ako je na tom so spotrebou?
Pred časom som povedal, že Nissqan Qashqai nasadil konkurencii latku poriadne vysoko. S pohonom e-POWER sa mi toto tvrdenie opäť len potvrdilo.
Hyundai modernizoval model i20. Dostal dynamickejší dizajn a spod kapoty sa vytratil obľúbený motor.
Prekvapivá modernizácia.
TEST: Ford Kuga je jedno z posledných „normálnych“ áut na trhu! A stojí menej než 28 000 eur
Ponuka, ktorá sa neodmieta! Ford Kuga v špeciálnej edícii Trendy začína už od 27 490 eur s bonusom až 7 300 eur. Vyskúšali sme si najlacnejšiu verziu s benzínovým motorom 1.5 EcoBoost a manuálnou prevodovkou.
Nová Škoda Kodiaq a Superb zvládli náročné testy v arktickom chlade. Kedy budú predstavené?
Škoda Kodiaq a Superb prešli jednými z najťažších testov.
Toyota chystá revolúciu v oblasti bezpečnosti! Je len otázkou času, keď budú nasledovať ďalší
Japonská automobilka pracuje na novom dizajne airbagu na ochranu hornej časti tela.