Mužov zaujíma výkon a spotreba, ženy farba a parkovacie senzory

Obe pohlavia majú pri kúpe auta odlišné priority. Kým muži víťazia v technických otázkach, ženy ich prekonávajú vo finančnej zodpovednosti.
Vydané, zverejnil
Slováci sa pri kúpe nového automobilu najčastejšie zaujímajú o výkon a spotrebu motora, ich nežnejšie polovičky sa pýtajú hlavne na farbu a parkovacie senzory. Najobľúbenejšia farba laku pri výbere auta je pre obe pohlavia na Slovensku momentálne biela, na druhom mieste sa umiestnila čierna a tmavohnedá u mužov, u žien zase strieborná a červená. Z prieskumu spoločnosti Hyundai, ďalej vyplýva, že slovenskí muži sú síce technicky zdatnejší, ženy ich však porážajú vo finančnej zodpovednosti. Slovenský zákazník je dobre zorientovaný parametroch auta, často však prekročí svoj pôvodne plánovaný rozpočet výmenou za ďalšie doplnky. Jeho nežnejšia polovička sa v technických otázkach nevyzná, ale väčšinou sa striktne drží sumy, ktorú pôvodne plánovala. V oblasti techniky sú slovenskí muži odborníci a svojimi znalosťami často prekvapia aj profesionálnych predajcov. Spoločnú prioritu majú muži a ženy v prípade, ak ide o rodinu s malými deťmi. Vtedy sú najčastejšie kladené otázky tie, ktoré sa týkajú objemu batožinového priestoru a konkrétne aj toho, aký kočík sa doň vmestí. Medzi ďalšie veci, o ktoré sa v rovnakom pomere zaujímajú muži aj ženy, patrí navigácia a vyhrievané sedadlá.

Pokračujte na ďalší príspevok »

🔥 Práve najčítanejšie



Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti

  • V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.

  • Stovky bežkýň a bežcov si v unikátnom prostredí mali možnosť otestovať svoje sily na 12 km a 22 km tratiach alebo podporiť myšlienku zabehnutím kratšieho charitatívneho behu.
  • Continental ako partner podujatia tiež vytvoril spoločný tím zo známych osobností a svojich zamestnancov, ktorí svojou účasťou podporili udržateľnú myšlienku pretekov.