TEST SEAT Ateca FR 2.0 TSI 140kW: Ceny, jazdné vlastnosti a spotreba športovo ladeného SUV 18. mája 2023
Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti 18. mája 2023
Musk neodchádza. Ohlasuje dva nové modely, prvýkrát investuje do reklamy a chce dokázať, že nevyužíva detskú prácu 18. mája 2023
Majitelia elektrických kolobežiek pozor! Už čoskoro budete aj vy potrebovať povinné zmluvné poistenie 17. mája 2023
TEST Nissan Qashqai e-POWER: Elektromobil so spaľovacím motorom nemusí byť najhorší nápad. Ako je na tom so spotrebou? 16. mája 2023
Hyundai modernizoval model i20. Dostal dynamickejší dizajn a spod kapoty sa vytratil obľúbený motor. 15. mája 2023
TEST: Ford Kuga je jedno z posledných „normálnych“ áut na trhu! A stojí menej než 28 000 eur 15. mája 2023
Nová Škoda Kodiaq a Superb zvládli náročné testy v arktickom chlade. Kedy budú predstavené? 15. mája 2023
Toyota chystá revolúciu v oblasti bezpečnosti! Je len otázkou času, keď budú nasledovať ďalší 15. mája 2023
Štatút propagačnej a reklamnej súťaže SALVATORE FERRAGAMO FERRAGAMO BRIGHT LEATHER- auto motor a šport
19. augusta 2022Foto: Text: Peter Orosz Štúdia potvrdila to, o čom hovoríme už roky! Dotykové displeje v autách sú mimoriadne nebezpečné K ovládaniu dotykových displejov pristupujte opatrne.
7. júla 2022Foto: Text: David Hecl Do platnosti vstúpili nové pravidlá bezpečnosti vozidiel. Mnohé nenávidené prvky sa tak stali povinnosťou Nové autá už čoskoro bez nových povinných bezpečnostných prvkov nekúpite. Do platnosti totiž vstúpili nariadenia, ktoré výrobcom prikazujú vyrábať vozidlá s nenávidenými bezpečnostnými systémami.