Na slovenských webstránkach značky Škoda síce nová Octavia ešte nie je súčasťou ponuky, ale v českej verzii ju nachádzame vo verzii kombi so štartovacou cenou 636 900 Kč, čo je v prepočte ~24 950 eur. Keď si však [rozkliknete konfigurátor](https://cc.skoda-auto.com/cze/cs-CZ/trimline-scenic?activePage=trimlines&color=8E8E&configurationId=&extraEquipments=&id=CZE%3Bskoda%3B2020%3BNX53N5%3B1%3BGYOKYOK%3Bmda20191128110945%3Bcs-CZ%3B%3B68500%3B68500&interior=BG&modifiedPages=&snapshotVersion=30252379-5574-4c6d-af9c-69ad8b1f6c9e&trimline=NX3%7CAmbition6850068500&visitedPages=trimlines%7Cengines) a vyberiete najlacnejšiu verziu, teda Octaviu vo výbave Ambition v motorizácii 1,5 TSI 110 kW… Prečítať celé
Elektrifikácia nás obklopuje čoraz viac a vozidlá, ktoré využívajú nejaký druh elektrickej podpory, sa u nás v redakcii objavujú čoraz častejšie. Do hybridnej partie sa tak radí aj Ford Mondeo s hybridným pohonom. Boli sme zvedaví, ako išla súhra benzínového motora a elektromotora.
Takmer úplne všetko. A v prípade testovanej Škody Fabia Combi to platí dvojnásobne. Pozíciu rodinného ideálu sa nechystá opustiť ani faceliftovaný model. Testovali sme špičkovú verziu 1,0 TSI Style.
Vlajková loď japonskej automobilky prešla ďalšou modernizáciou. Zaujme modernejšou technikou a novým interiérom, ktorý sa vzhľadom aj spracovaním priblížil k prémiovej triede.
Malý benzínový turbomotor v manažérskom kombi? Prvotné obavy sa po niekoľkých kilometroch rozplynuli a my sme si začali naplno užívať výhody, ktoré táto motorizácia prináša.