Výrobcovia vyrábajú motory, ktoré slúžia dlho a počas veľkého kilometrového nájazdu. Lenže nie všetky aspekty reálneho používania možno simulovať počas vývoja, preto sa po najazdení 100- až 150-tisíc km či po 8 až 10 rokoch začnú prejavovať inak nepodstatné konštrukčné nedostatky.
Bločky nie sú len pre účtovníkov. Rozumnejšie je odkladať ich aspoň niekoľko dní po tankovaní. Odpovedáme aj na to, čo robiť, ak ste si pri tankovaní pomýlili naftu s benzínom.
Moderné naftové motory sú čistejšie ako staršie benzínové, ale na našich cestách jazdia prevažne staršie naftové vozidlá. Klameme sa navzájom alebo je celá téma príliš komplikovaná a rozsiahla na to, aby sme dospeli k jednoznačným záverom?
Povesť áut značky Renault s naftovým motorom nie je práve najpozitívnejšia. V nasledujúcom prehľade sa dozviete, aká je spoľahlivosť jednotlivých motorov dCi.
Výrobcovia vyrábajú motory, ktoré slúžia dlho a počas veľkého kilometrového nájazdu. Lenže nie všetky aspekty reálneho používania možno simulovať počas vývoja, preto sa po najazdení 100- až 150-tisíc km či po 8 až 10 rokoch začnú prejavovať inak nepodstatné konštrukčné nedostatky.
Niektorí motoristi skladujú palivo v garáži: zásoby im umožnia prežiť sezónne zvýšenie cien a trochu ušetriť. Existujú však dobré dôvody, aby tak nerobili, najmä pokiaľ ide o naftu.