Japonská automobilka je dostatočne odhodlaná na to, aby pokračovala vo vývoji veľkých vznetových motorov aj napriek všeobecnému trendu ich suspendácie.
Výrobcovia vyrábajú motory, ktoré slúžia dlho a počas veľkého kilometrového nájazdu. Lenže nie všetky aspekty reálneho používania možno simulovať počas vývoja, preto sa po najazdení 100- až 150-tisíc km či po 8 až 10 rokoch začnú prejavovať inak nepodstatné konštrukčné nedostatky.
Nová generácia Triedy A spôsobila revolúciu v oblasti inteligentných systémov využívaných v automobilovom priemysle. V porovnaní s predchodcom je novinka zároveň priestrannejšia a pohodlnejšia ako kedykoľvek predtým.
Z milovaného naftového motora sa v priebehu dvoch rokov stal špinavý strašiak, ktorého sa chcú motoristi čo najskôr zbaviť. **Môžu za to najmä špekulácie o pripravovaných obmedzeniach týkajúcich sa zákazov vstupu do veľkých miest.** **Aj keď aktuálnu hystériu považujeme v našich končinách za bezpredmetnú, posledné škandály mali negatívny dopad na predaj naftových motorov.** Výrobcovia automobilov… Prečítať celé