TEST SEAT Ateca FR 2.0 TSI 140kW: Ceny, jazdné vlastnosti a spotreba športovo ladeného SUV 18. mája 2023
Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti 18. mája 2023
Musk neodchádza. Ohlasuje dva nové modely, prvýkrát investuje do reklamy a chce dokázať, že nevyužíva detskú prácu 18. mája 2023
Majitelia elektrických kolobežiek pozor! Už čoskoro budete aj vy potrebovať povinné zmluvné poistenie 17. mája 2023
TEST Nissan Qashqai e-POWER: Elektromobil so spaľovacím motorom nemusí byť najhorší nápad. Ako je na tom so spotrebou? 16. mája 2023
Hyundai modernizoval model i20. Dostal dynamickejší dizajn a spod kapoty sa vytratil obľúbený motor. 15. mája 2023
TEST: Ford Kuga je jedno z posledných „normálnych“ áut na trhu! A stojí menej než 28 000 eur 15. mája 2023
Nová Škoda Kodiaq a Superb zvládli náročné testy v arktickom chlade. Kedy budú predstavené? 15. mája 2023
Toyota chystá revolúciu v oblasti bezpečnosti! Je len otázkou času, keď budú nasledovať ďalší 15. mája 2023
Štatút propagačnej a reklamnej súťaže SALVATORE FERRAGAMO FERRAGAMO BRIGHT LEATHER- auto motor a šport
27. decembra 2022Foto: Text: David Hecl Od budúceho roka budú v autoškolách nové testy. Otázky budú ťažšie, no to nie je jediná zmena! Nové skúšky v autoškole začnú platiť už budúci rok. Testy budú mať viac otázok a budú ťažšie.
17. októbra 2022Foto: Text: David Hecl Klasické testy v autoškole končia! Od nového roka prídu rozsiahle zmeny a skúšky budú ťažšie. Slovensko je jednou z posledných krajín Európskej únie, kde sa záverečný teoretický test v autoškole robí stále papierovou formou. Od januára tomu bude koniec. Pripravte sa aj na zmeny v otázkach a v ich bodovaní.