Celý test Mercedes-Benz E400 4MATIC kupé: Modrá krv
Mercedes-Benz triedy E kupé je ťažké hodnotiť, no o to ľahšie sa je doňho zamilovať. Testovali sme ho vo verzii E400 4MATIC.
Vydané, zverejnil Majo Bóna

Foto: E. Stríž • Text: ERIK STRÍŽ

Foto: • Text: Peter Orosz

Foto: E. Stríž • Text: ERIK STRÍŽ

Všetky potrebné ingrediencie Mercedes-Benz už mal, stačilo ich zabaliť do nádhernej dvojdverovej karosérie. Výsledok nemôže byť nijaký iný ako vynikajúci, hoci práve to je problém.
Nádherné proporcie kupé triedy E spôsobia niekoľko vrások na čele majiteľov väčšieho kupé triedy S. Pri pohľade na nádhernú karosériu si uvedomia, že teoreticky minuli o zopár desiatok tisíc eur viac ako museli. Takmer do roka a do dňa doplnilo kupé triedy E ponuku. Okrem sedanu, kombi, All Terrainu a superšportovej verzie AMG E 63MATIC+. A ak tomu prirátame aj kabriolet, ponuka Mercedesu v strednej triede nemá konkurenciu.



Technické údaje | Mercedes-Benz triedy E 400 4MATIC kupé
Motor preplň bi-turbo benzínový V6, 2 996 cm3Výkon 245 kW (333 k) pri 5 250-6 000 ot./min.
Krútiaci moment 480 Nm pri 1 600 – 4 000 ot./min.
Pohon a podvozok: 9-st. automatická prevodovka, pohon všetkých kolies, vpredu a vzadu viacprvkové zavesenie kolies.
Brzdy vpredu a vzadu kotúčové s vnútorným chladením, vpredu dierované.
Pneu 245/35 R20vpredu, 275/30 R20 vzadu.
Batožinový priestor 425 dm3
Rozmery: 4 826 × 1 860 × 1 430 mm, rázvor 2 873 mm Pohotovostná/celková hmotnosť 1 655/2 190 kg, objem nádrže 66 l.
Najvyššia rýchlosť 250 km/h
Zrýchlenie 0 – 100 km/h 5,3 s
Spotreba 11,2/6,7/8,4 l/100 km
Emisie CO2 189 g/km
Cena/testované auto 64 602 €/85 728 €
Konkurenti: BMW radu 640i kupé, Infinity Q60
Pokračujte na ďalší príspevok »
🔥 Práve najčítanejšie
TEST SEAT Ateca FR 2.0 TSI 140kW: Ceny, jazdné vlastnosti a spotreba športovo ladeného SUV
SEAT Ateca zaujme svojou všestrannosťou a solídnym interiérom aj bez excentrického imidžu.
Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti
V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.
Musk neodchádza. Ohlasuje dva nové modely, prvýkrát investuje do reklamy a chce dokázať, že nevyužíva detskú prácu
Musk roky odolával myšlienke propagovať autá Tesla. V roku 2019 tweetoval, že „nenávidí reklamu“ a „Tie peniaze používame na to, aby bol produkt skvelý“. Dnes sa situácia mení.
Majitelia elektrických kolobežiek pozor! Už čoskoro budete aj vy potrebovať povinné zmluvné poistenie
Kolobežkám bez poistenia odzvonilo.
Kúpa nového nie je vždy stávka na istotu: 5 najčastejších porúch v nových autách
Prieskum medzi reálnymi majiteľmi nových áut odhalil, aké problémy motoristov trápia najčastejšie.
TEST Nissan Qashqai e-POWER: Elektromobil so spaľovacím motorom nemusí byť najhorší nápad. Ako je na tom so spotrebou?
Pred časom som povedal, že Nissqan Qashqai nasadil konkurencii latku poriadne vysoko. S pohonom e-POWER sa mi toto tvrdenie opäť len potvrdilo.
Hyundai modernizoval model i20. Dostal dynamickejší dizajn a spod kapoty sa vytratil obľúbený motor.
Prekvapivá modernizácia.
TEST: Ford Kuga je jedno z posledných „normálnych“ áut na trhu! A stojí menej než 28 000 eur
Ponuka, ktorá sa neodmieta! Ford Kuga v špeciálnej edícii Trendy začína už od 27 490 eur s bonusom až 7 300 eur. Vyskúšali sme si najlacnejšiu verziu s benzínovým motorom 1.5 EcoBoost a manuálnou prevodovkou.
Nová Škoda Kodiaq a Superb zvládli náročné testy v arktickom chlade. Kedy budú predstavené?
Škoda Kodiaq a Superb prešli jednými z najťažších testov.
Toyota chystá revolúciu v oblasti bezpečnosti! Je len otázkou času, keď budú nasledovať ďalší
Japonská automobilka pracuje na novom dizajne airbagu na ochranu hornej časti tela.