Finále nášho dlhodobého testu Škody Enyaq iV: Toto je náš verdikt
Po troch mesiacoch nastal tradične čas rozlúčiť sa s našim dlhodobo testovaným autom. Tentokrát ním bola Škoda Enyaq iV.
Vydané, zverejnil Erik Stríž (Editor príspevku)

Foto: E. Stríž • Text: ERIK STRÍŽ

Foto: • Text: Peter Orosz

Foto: E. Stríž • Text: ERIK STRÍŽ






Kalkulácia financovania ŠKODA Financial Services S finančnými produktami od ŠKODA Financial Services nebude tento moderný elektromobil len luxusom pre vyvolených, ale autom dostupným pre každého, kto po ňom túži. | ![]() |
Model | ŠKODA Enyaq iV 80 First Edition |
Cena vozidla | 62 130 € |
Typ financovania | ŠKODA NaMieru |
Akontácia | 40 % (24 554,82 €) |
Výška úveru | 37 278 € |
Dĺžka splácania | 60 mesiacov |
Spracovateľský poplatok | 0 % |
Splátka úveru | 241,90 € |
Ostatné dojednané poistenia (PZP, havarijná poistka) | 242,08 € |
Výška mesačnej splátky | 483,98 € s poistným |




Škoda Enyaq iV 80 First Edition Plus | ||
Motor | Synchrónny s permanentným magnetom bez kefiek | |
Výkon | 150 kW (204 k) | |
Krútiaci moment | 310 Nm | |
Pohon a podvozok: Automatická prevodovka (jeden priamy prevod), pohon zadných kolies, vpredu McPherson, vzadu multilink. Brzdy vpredu kotúčové s vnútorným chladením, vzadu bubnové. Pneu. 235/55 R19. | ||
Batožinový priestor | 585/1 710 dm³ | |
Rozmery: 4 649 × 1 879 × 1 619 mm, rázvor 2 764 mm, pohotovostná/celková hmotnosť 2 307/2 648 kg, využiteľná kapacita batérie 77 kWh. | ||
Najvyššia rýchlosť | 160 km/h | |
Zrýchlenie 0 — 100 km/h | 8,8 s | |
Spotreba (WLTP) | 16,0 – 17,2 kWh/100 km | |
Dojazd (WLTP) | 507 – 542 km | |
Min. čas DC nabíjania z 0 na 80 % | 36 min | |
Cena/testované auto | 36 750/62 130 € | |
Konkurenti: | Volkswagen ID.4, Hyundai Ioniq 5, Mercedes EQC |
Pokračujte na ďalší príspevok »
🔥 Práve najčítanejšie
TEST SEAT Ateca FR 2.0 TSI 140kW: Ceny, jazdné vlastnosti a spotreba športovo ladeného SUV
SEAT Ateca zaujme svojou všestrannosťou a solídnym interiérom aj bez excentrického imidžu.
Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti
V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.
Musk neodchádza. Ohlasuje dva nové modely, prvýkrát investuje do reklamy a chce dokázať, že nevyužíva detskú prácu
Musk roky odolával myšlienke propagovať autá Tesla. V roku 2019 tweetoval, že „nenávidí reklamu“ a „Tie peniaze používame na to, aby bol produkt skvelý“. Dnes sa situácia mení.
Majitelia elektrických kolobežiek pozor! Už čoskoro budete aj vy potrebovať povinné zmluvné poistenie
Kolobežkám bez poistenia odzvonilo.
Kúpa nového nie je vždy stávka na istotu: 5 najčastejších porúch v nových autách
Prieskum medzi reálnymi majiteľmi nových áut odhalil, aké problémy motoristov trápia najčastejšie.
TEST Nissan Qashqai e-POWER: Elektromobil so spaľovacím motorom nemusí byť najhorší nápad. Ako je na tom so spotrebou?
Pred časom som povedal, že Nissqan Qashqai nasadil konkurencii latku poriadne vysoko. S pohonom e-POWER sa mi toto tvrdenie opäť len potvrdilo.
Hyundai modernizoval model i20. Dostal dynamickejší dizajn a spod kapoty sa vytratil obľúbený motor.
Prekvapivá modernizácia.
TEST: Ford Kuga je jedno z posledných „normálnych“ áut na trhu! A stojí menej než 28 000 eur
Ponuka, ktorá sa neodmieta! Ford Kuga v špeciálnej edícii Trendy začína už od 27 490 eur s bonusom až 7 300 eur. Vyskúšali sme si najlacnejšiu verziu s benzínovým motorom 1.5 EcoBoost a manuálnou prevodovkou.
Nová Škoda Kodiaq a Superb zvládli náročné testy v arktickom chlade. Kedy budú predstavené?
Škoda Kodiaq a Superb prešli jednými z najťažších testov.
Toyota chystá revolúciu v oblasti bezpečnosti! Je len otázkou času, keď budú nasledovať ďalší
Japonská automobilka pracuje na novom dizajne airbagu na ochranu hornej časti tela.