Koncept nízkeho nákladiaku Steinwinter Supercargo sa neuchytil. Škoda.

Nákladiak novej generácie mal byť nízky a s výkonom 400 koní. Po 3-tisíc kilometroch ho odpísali.
Vydané, zverejnil

Predstavený bol na autosalóne vo Frankfurte v roku 1983 ako Supercargo 2040, využíval základy z Mercedesu, motor Daimler-Benz s výkonom 400 koní, nezávislé pneumatické odpruženie, diferenciál s obmedzeným sklonom, protiblokovacie brzdy a klimatizáciu.

Bol avantgardou novej generácie nákladnej dopravy na základe toho, čo sa v 70. rokoch považovalo za dôležité pre jej budúci vývoj. Výsledkom dizajnérskej práce bol práve Steinwinter s atypickým vzhľadom. Ich cieľom bolo znížiť veľkosť a aerodynamický odpor typického nákladného vozidla. Aj sa to podarilo, ale v reálnej prevádzke všetky tie klady z malej veľkosti a aerodynamiky predčili problémy s praktickým využitím nízkeho vozidla. Problematiká bola predovšetkým manipulácia s veľkými závesmi. Testovanie prototypu Steinwinter Supercargo bolo nakoniec ukončené po iba 3-tisíc kilometroch. ☆ *Fotografie sa nachádzajú na serveroch blogu nerdninja.com.*

Pokračujte na ďalší príspevok »

🔥 Práve najčítanejšie



Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti

  • V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.

  • Stovky bežkýň a bežcov si v unikátnom prostredí mali možnosť otestovať svoje sily na 12 km a 22 km tratiach alebo podporiť myšlienku zabehnutím kratšieho charitatívneho behu.
  • Continental ako partner podujatia tiež vytvoril spoločný tím zo známych osobností a svojich zamestnancov, ktorí svojou účasťou podporili udržateľnú myšlienku pretekov.