Slováci najčastejšie kupujú Fabie, mesačne viac ako 450 kusov

Najmenej sa predalo z malého mestského Citigo, za šesť mesiacov iba 50 kusov. Zvoní mu umieračik.
Vydané, zverejnil


Každé piate nové auto predané na Slovensku je Škoda. Je to normálne? S aktuálnym 20-percentným trhovým podielom je česká automobilka mimoriadne úspešná a pokračuje tak v raste, ktorý sa zrejme tak skoro nezastaví.

Škoda Auto vyhlásila obchodné výsledky za prvých šesť mesiacov roka 2017 a pre fanúšikov značky sú veľmi priaznivé. Najpopulárnejším predávaným modelom je tradične **Fabia**, ktorej sa predalo 2737 kusov, čo predstavuje priemerne 456 kusov každý mesiac z prvého polroka. Ďalej Škoda sleduje trend populárnosti **Octavie** (liftback 1 203 kusov + kombi 1 517 kusov) a **Rapidu** (liftback 999 kusov + Spaceback 939 kusov). Z SUV **Kodiaq** sa predalo 585 kusov, z toho 216 v júni, čo vzhľadom na čas príchodu na trh nie je vôbec márne. Najmenej sa predalo z malého mestského Citigo, za šesť mesiacov iba 50 kusov.

Pokračujte na ďalší príspevok »

🔥 Práve najčítanejšie



Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti

  • V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.

  • Stovky bežkýň a bežcov si v unikátnom prostredí mali možnosť otestovať svoje sily na 12 km a 22 km tratiach alebo podporiť myšlienku zabehnutím kratšieho charitatívneho behu.
  • Continental ako partner podujatia tiež vytvoril spoločný tím zo známych osobností a svojich zamestnancov, ktorí svojou účasťou podporili udržateľnú myšlienku pretekov.