Značka MINI zmenila logo – toto myslia vážne?!

Je to trend a my nemôžeme namietať. Ale myslíme si, že v tomto prípade spravilo MINI malý krok vzad!
Vydané, zverejnil

Flat je trend v grafickom dizajne, o ktorom počúvame už zopár rokov a zdá sa, že jeho popularita v blízkej dobe len tak neklesne. Práve naopak, veľké nadnárodné spoločnosti premieňajú svoje pestré a 3D logá na ploché, teda tie, ktoré preberajú práve štýl s názvom „flat“.

Mini od marca 2018 bude používať iba svoje modernizované logo, ktoré sa nám, popravde, úplne nepozdáva. Krásne 3D logo s metalickými odleskami nahradí plochým a monochromatickým, ktoré navyše využíva nápadne jednoduchú typografiu. Na prvý pohľad to vyzerá ako nie celkom úspešný koncept nového loga od nejakého študenta, avšak MINI to myslí celkom vážne. Nech sa páči, zoznámte sa – nové logo značky MINI:
Pre úplnosť dodávame, že odchádzajúce 3D logo s metalickým odleskom MINI používalo od roku 2000:
Bystré oko fanúšika MINI by si malo všimnúť, že toto logo sa už v minulosti predviedlo aj oficiálne: dokonca už pred dvomi rokmi. Potom sa v komunikácii spoločnosti objavilo zjednodušené dvojrozmerné logo. Teraz nová verzia sa objaví nielen na firemných papieroch, ale aj na automobiloch. Nájdeme ich nielen na prednej kapote, ale aj na dverách batožinového priestoru, na volante a i kľúčoch.


Erik Stríž je motoristický novinár, šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk

Pokračujte na ďalší príspevok »

🔥 Práve najčítanejšie



Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti

  • V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.

  • Stovky bežkýň a bežcov si v unikátnom prostredí mali možnosť otestovať svoje sily na 12 km a 22 km tratiach alebo podporiť myšlienku zabehnutím kratšieho charitatívneho behu.
  • Continental ako partner podujatia tiež vytvoril spoločný tím zo známych osobností a svojich zamestnancov, ktorí svojou účasťou podporili udržateľnú myšlienku pretekov.