Tvárou Kie je opäť Rafael Nadal, spoluprácu oznámili kreatívnym videom

Značka Kia prvýkrát sponzorovala Nadala ešte v roku 2004.
Vydané, zverejnil
Staro-novou tvárou značky Kia je tenista Rafael Nadal. Športovec tak pokračuje v spolupráci so značkou, ktorá ho prvýkrát podporila ešte v roku 2004. Vtedy sponzorstvo zabezpečila španielska „pobočka“ automobilky, o dva roky neskôr sa Nadal vo veku iba 19 rokov stal ambasádorom Kie ako takej. Najnovšiu spoluprácu na päť rokov Nadal oznámil zaujímavým spôsobom, streamom videa #GetRafaMoving 24. júla 2020 priamo z areálu Rafael Nadal Academy v jeho rodnej Malorke v Španielsku. Videostream sa odohral na Facebook stránke značky Kia, záznam si môžete pozrieť tu: Fanúšikovia mali možnosť v priamom prenose zasahovať do prenosu tým, že prostredníctvom lajkovania a posielania emodži mohli hlasovať za to, čo bude Nadal robiť. Predviedol niekoľko trikov a celý rad cvičení. Po absolvovaní tréningu vedeného fanúšikmi Nadal poznamenal: „Fanúšikovia sú už mesiace bez tenisu, najmä moji, pretože okrem svojich tréningov na akadémii Rafa Nadal som nebol aktívny, takže som si naozaj užíval túto udalosť.“ K obnoveniu spolupráce sa vyjadril aj prezident a CEO Kia Motors, Ho Sung Song: „Naše 16-ročné partnerstvo s Rafom inšpirovalo milióny ľudí k tenisu a v čase keď potrebuje svojich fanúšikov najviac, sme ich chceli dostať priamo do srdca jeho tréningu a podporiť jeho úspešný návrat do súťaží. Sme nadšení z rozšírenia našej spolupráce na ďalších päť rokov a tešíme sa na to, ako sa bude vzájomne inšpirovať k ďalším krokom.“

Pokračujte na ďalší príspevok »

🔥 Práve najčítanejšie



Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti

  • V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.

  • Stovky bežkýň a bežcov si v unikátnom prostredí mali možnosť otestovať svoje sily na 12 km a 22 km tratiach alebo podporiť myšlienku zabehnutím kratšieho charitatívneho behu.
  • Continental ako partner podujatia tiež vytvoril spoločný tím zo známych osobností a svojich zamestnancov, ktorí svojou účasťou podporili udržateľnú myšlienku pretekov.