Mercedes-Benz chce ponúknuť elektromobil pre každého. Idete do toho?
Mercedes-Benz má aktuálne vo svojom portfóliu širokú paletu elektrických a elektrifikovaných modelov. V ponuke elektromobilov nájdeme najmenší model EQA, štýlové SUV EQC, priestranný van EQV. Už v krátkom čase pribudne aj vlajková loď EQS či dokonca sedemmiestne EQB. Mercedes-Benz tým ani zďaleka nekončí.
Vydané, zverejnil Redakcia (s)
Foto: E. Stríž • Text: ERIK STRÍŽ
Foto: • Text: Peter Orosz
Foto: E. Stríž • Text: ERIK STRÍŽ
Kategória | EQA | EQB | EQC | EQV | EQS |
Druhé auto do rodiny | Odporúčame | Odporúčame | Na zváženie | Menej vhodné | Menej vhodné |
Rodina | Na zváženie | Ideálne | Odporúčame | Odporúčame | Na zváženie |
Seniori | Odporúčame | Na zváženie | Na zváženie | Menej vhodné | Menej vhodné |
Mladý pár | Ideálne | Na zváženie | Na zváženie | Odporúčame | Na zváženie |
Podnikateľ | Odporúčame | Ideálne | Ideálne | Ideálne | Ideálne |
Jednotky | EQA 250 / EQA 350 4MATIC | EQB 350 4MATIC | EQC 400 4MATIC | EQV 300 | EQS 450+ / EQS 580 4MATIC | ||
Výkon | kW (k) | 140 (190) / 215 (292) | N/A | 300 (408) | 150 (204) | 245 (333) / 385 (523) ** | |
Krút. moment | Nm pri ot./min. | 375 / 520 | N/A | 760 | 362 | 568 / 855 ** | |
Výkon dobíjania | kW | max 11 (AC) max 100 (DC) | max 11 (AC) max 100 (DC) | max 11 (AC) max 110 (DC) | max 11 (AC) max 110 (DC) | max 22 (AC) max 200 (DC) | |
Kapacita batérie | kWh | 66,5 | 66,5 | 80 | 90 | 107,8 | |
Zrýchlenie 0-100 km/h | s | 8,9 / 6,0 | N/A | 5,1 | 12,1 | 6,2 / 4,3 ** | |
Najvyššia rýchlosť | km/h | 160 | N/A | 180 | 160 | 210 | |
Kombinovaná spotreba (WLTP) | kWh/100 km | 19,1-17,7 / 18,5-17,5 | 19,2-18,1 | 25,5-21,7 | 26,3 | 20,4-15,7 / 21,8-17,4 ** | |
Maximálny dojazd (WLTP) | km | 399-426 / 409-432 | 419 | 361-420 | 357/355*** | až do 770 ** | |
Základný batožinový priestor | dm3 | 340 | 495 | 500 | 1030 | 610 | |
Základná cena s DPH ku dňu 5.5.2021 | € | EQA 250 51 708 / EQA 350 4MATIC 58 716 | N/A | 70 326 | 74 708 | N/A |
Pokračujte na ďalší príspevok »
🔥 Práve najčítanejšie
TEST SEAT Ateca FR 2.0 TSI 140kW: Ceny, jazdné vlastnosti a spotreba športovo ladeného SUV
SEAT Ateca zaujme svojou všestrannosťou a solídnym interiérom aj bez excentrického imidžu.
Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti
V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.
Musk neodchádza. Ohlasuje dva nové modely, prvýkrát investuje do reklamy a chce dokázať, že nevyužíva detskú prácu
Musk roky odolával myšlienke propagovať autá Tesla. V roku 2019 tweetoval, že „nenávidí reklamu“ a „Tie peniaze používame na to, aby bol produkt skvelý“. Dnes sa situácia mení.
Majitelia elektrických kolobežiek pozor! Už čoskoro budete aj vy potrebovať povinné zmluvné poistenie
Kolobežkám bez poistenia odzvonilo.
Kúpa nového nie je vždy stávka na istotu: 5 najčastejších porúch v nových autách
Prieskum medzi reálnymi majiteľmi nových áut odhalil, aké problémy motoristov trápia najčastejšie.
TEST Nissan Qashqai e-POWER: Elektromobil so spaľovacím motorom nemusí byť najhorší nápad. Ako je na tom so spotrebou?
Pred časom som povedal, že Nissqan Qashqai nasadil konkurencii latku poriadne vysoko. S pohonom e-POWER sa mi toto tvrdenie opäť len potvrdilo.
Hyundai modernizoval model i20. Dostal dynamickejší dizajn a spod kapoty sa vytratil obľúbený motor.
Prekvapivá modernizácia.
TEST: Ford Kuga je jedno z posledných „normálnych“ áut na trhu! A stojí menej než 28 000 eur
Ponuka, ktorá sa neodmieta! Ford Kuga v špeciálnej edícii Trendy začína už od 27 490 eur s bonusom až 7 300 eur. Vyskúšali sme si najlacnejšiu verziu s benzínovým motorom 1.5 EcoBoost a manuálnou prevodovkou.
Nová Škoda Kodiaq a Superb zvládli náročné testy v arktickom chlade. Kedy budú predstavené?
Škoda Kodiaq a Superb prešli jednými z najťažších testov.
Toyota chystá revolúciu v oblasti bezpečnosti! Je len otázkou času, keď budú nasledovať ďalší
Japonská automobilka pracuje na novom dizajne airbagu na ochranu hornej časti tela.