Porsche 911 GT3 R Hybrid

Hybridné technológie nie sú len záležitosťou ekologických modelov, Porsche ich plánuje využiť v pretekoch.
Vydané, zverejnil
Vnútornosti hybridnej verzie pretekového špeciálu 911 GT3 R boli vyvinuté špeciálne pre motoristický šport. Spaľovací motor je starý známy plochý šesťvalec, prídavné elektromotory s výkonom 60 + 60 kW poháňajú predné kolesá. Ako úložisko energie nevyužíva klasické batérie, ale elektrický zotrvačník umiestnený v kabíne vedľa vodiča. Do Stuttgartu tento systém dodáva tím F1 Williams, ktorý ho dokončil už dávnejšie a chcel ho nasadiť aj v F1. Extra porcia energie zo zotrvačníka, ktorý sa točí rýchlosťou až 40 000 otáčok za minútu je k dispozícii stlačením tlačidla počas 6 – 8 sekúnd. Dobíjanie prebieha pri každom stlačení brzdového pedálu. Hybridný pohon znamená okrem extra výkonu a potenciál pre úsporu paliva. Porsche sa spolieha aj na tento aspekt, preto má ostrý hybrid menšiu nádrž. Športové oddelenie značky plánuje 911 GT3 R Hybrid nasadiť do pretekov seriálu VLN na Nürburgringu vrátane tradičnej 24-hodinovky.

Pokračujte na ďalší príspevok »

🔥 Práve najčítanejšie



Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti

  • V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.

  • Stovky bežkýň a bežcov si v unikátnom prostredí mali možnosť otestovať svoje sily na 12 km a 22 km tratiach alebo podporiť myšlienku zabehnutím kratšieho charitatívneho behu.
  • Continental ako partner podujatia tiež vytvoril spoločný tím zo známych osobností a svojich zamestnancov, ktorí svojou účasťou podporili udržateľnú myšlienku pretekov.