Lagonda ožíva

Aston Martin sa rozhodol oživiť svoju tradičnú značku Lagonda. Nebude to meno pre nový štvordverový sedan, ale kompletne samostatná luxusná značka.
Vydané, zverejnil
Aston Martin získal značku Lagonda v roku 1947, kedy obe automobilky skúpil jeden majiteľ. Produkcia exkluzívnych sedanov však nikdy nedosahovala zvlášť závratné čísla a značka bola viackrát považovaná za mŕtvu. Napríklad medzi rokmi 1974 a 1976 bolo vyrobených len sedem áut s touto značkou. Neskôr vzniklo pár ďalších pozoruhodných exemplárov vyzbrojených technikou Aston Martin. Od roku 1994 však bolo opäť ticho. Oživenie má prísť v budúcom roku, kedy Lagonda predstaví vlastný luxusný model, ktorý by ju na vonok nemal nijako spájať s firmou Aston Martin. Je však pravdepodobné, že technicky pôjde o derivát očakávanej športovej limuzíny Rapide. Na rozdiel od športových astonov bude Lagonda orientovaná na zákazníkov požadujúcich maximálny komfort a luxus. Aston Martin chce obnovenú značku dostať aj na trhy, kde je využitie jeho bežných produktov problematické. Spomína sa napríklad Rusko.

Pokračujte na ďalší príspevok »

🔥 Práve najčítanejšie



Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti

  • V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.

  • Stovky bežkýň a bežcov si v unikátnom prostredí mali možnosť otestovať svoje sily na 12 km a 22 km tratiach alebo podporiť myšlienku zabehnutím kratšieho charitatívneho behu.
  • Continental ako partner podujatia tiež vytvoril spoločný tím zo známych osobností a svojich zamestnancov, ktorí svojou účasťou podporili udržateľnú myšlienku pretekov.