TEST SEAT Ateca FR 2.0 TSI 140kW: Ceny, jazdné vlastnosti a spotreba športovo ladeného SUV 18. mája 2023
Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti 18. mája 2023
Musk neodchádza. Ohlasuje dva nové modely, prvýkrát investuje do reklamy a chce dokázať, že nevyužíva detskú prácu 18. mája 2023
Majitelia elektrických kolobežiek pozor! Už čoskoro budete aj vy potrebovať povinné zmluvné poistenie 17. mája 2023
TEST Nissan Qashqai e-POWER: Elektromobil so spaľovacím motorom nemusí byť najhorší nápad. Ako je na tom so spotrebou? 16. mája 2023
Hyundai modernizoval model i20. Dostal dynamickejší dizajn a spod kapoty sa vytratil obľúbený motor. 15. mája 2023
TEST: Ford Kuga je jedno z posledných „normálnych“ áut na trhu! A stojí menej než 28 000 eur 15. mája 2023
Nová Škoda Kodiaq a Superb zvládli náročné testy v arktickom chlade. Kedy budú predstavené? 15. mája 2023
Toyota chystá revolúciu v oblasti bezpečnosti! Je len otázkou času, keď budú nasledovať ďalší 15. mája 2023
Štatút propagačnej a reklamnej súťaže SALVATORE FERRAGAMO FERRAGAMO BRIGHT LEATHER- auto motor a šport
18. júla 2022Foto: Text: David Hecl Takto sa zmenila bezpečnosť áut. V starom by ste nemali šancu / Video Čelná zrážka má v mnohých prípadoch fatálne následky. Avšak, keď sa stretne moderné auto s tým skoršie vyrobeným, víťaz je prakticky jasný.
12. marca 2018Foto: Text: Redakcia Prečo sú pásy v aute 3-bodové? A prečo stále používame tento 60 rokov starý vynález? Mercedes-Benz si síce drží prvenstvo v použití airbagov, iná dôležitá súčasť bezpečnostnej výbavy áut však bola súčasťou áut inej značky. Švédske Volvo ako prvé použilo trojbodový bezpečnostný pás.