Zmeny, ktoré v posledných týždňoch prebiehajú naprieč automobilkou Hyundai sú pravdepodobne z dôvodu kompletného presmerovania výroby kórejských modelov. Už skôr bolo známe, že rady manažmentu opúšťa najdôležitejší človek N divízie, Albert Biermann. Teraz sa však zdá, že jeho odchod môže byť spojený aj s ďalšími zmenami.
N, R, GTI, GSI, RS, Sport, ST. Nie, nesnažím sa zanechať kódovanú správu. Ide len o drobný výpočet cenovo dostupných označení športových áut. Niektoré v sebe evokujú silný historický odkaz, iné zase modernu a zábavu. Je jedno či ste fanúšikom ázijských hothatchov alebo sa skôr prikláňate k nemeckej konkurencii. O písmene N ste už určite počuli. Veď azda neexistuje žiadny automobilový nadšenec, ktorý by si aspoň raz za život „nevygooglil“ Hyundai i30 N.
Dacia Sandero je už „len“ tretím najpredávanejším autom v Európe. Na prvé miesto sa prvýkrát vyšvihol model, ktorý nepochádza od európskeho výrobcu. Navyše, ide o elektromobil!
Kórejci sú už raz takí. Nikto im nič nedaruje, a preto si nemôžu dovoliť robiť žiadne ústupky. A keď majú svetu dokázať, že sú niečoho schopní, spravia to naozaj veľkolepo. Chcete príklad? Lepší než Hyundai Ioniq 5 nenájdete.