Mnohé zomreli na mieste, iné trpeli v bolestiach ešte niekoľko hodín! Čína použila živé prasatá na bezpečnostné testy detských autosedačiek.

**Vyhladované prasatá vo veku od 70 do 80 dní posadili Číňania do detských autosedačiek, kde s nimi simulovali nárazy do steny.** Sedem zvierat bolo pri náraze usmrtených okamžite, zatiaľ čo ostatné prežili iba šesť hodín po teste. Vystrašené ošípané utrpeli pri testoch rôzne zranenia vrátane odrenín, pomliaždenín, tržných rán, vnútorného krvácania alebo zlomenín. **Takto vyzerali… Prečítať celé
Vydané, zverejnil
**Vyhladované prasatá vo veku od 70 do 80 dní posadili Číňania do detských autosedačiek, kde s nimi simulovali nárazy do steny.** Sedem zvierat bolo pri náraze usmrtených okamžite, zatiaľ čo ostatné prežili iba šesť hodín po teste. Vystrašené ošípané utrpeli pri testoch rôzne zranenia vrátane odrenín, pomliaždenín, tržných rán, vnútorného krvácania alebo zlomenín. **Takto vyzerali nedávne testy tamojších vedcov, ktorí skúmali bezpečnosť sedačiek a vplyv preťaženia pri náraze.** Takmer okamžite po zverejnení tejto bizarnej štúdie podala PETA (nezisková organizácia bojujúca za práva zvierat) vyhlásenie, v ktorom žiada Čínu o zastavenie podobných testov. „Používať inteligentné a citlivé zvieratá na simuláciu nárazu do steny je jednoducho kruté,“ povedala hovorkyňa organizácie pre Bild.de.
Na internete sa zároveň vyjadril aj aktivista Zachary Toliver, ktorý **označil testy za absolútne irelevantné, keďže „prasatá prirodzene nesedia v autosedačkách ako ľudia a majú odlišnú anatómiu**…používanie vnímajúcich zvierat pri takýchto crash-testoch je kruté, archaické a neospravedlniteľné.“ Je dôležité dodať, že podobné testy sa robili aj v „západnom svete“, no kvôli slabej relevantnosti výsledkov a nátlaku aktivistov došlo k ich pozastaveniu koncom minulého storočia.

Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!

Pokračujte na ďalší príspevok »

🔥 Práve najčítanejšie



Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti

  • V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.

  • Stovky bežkýň a bežcov si v unikátnom prostredí mali možnosť otestovať svoje sily na 12 km a 22 km tratiach alebo podporiť myšlienku zabehnutím kratšieho charitatívneho behu.
  • Continental ako partner podujatia tiež vytvoril spoločný tím zo známych osobností a svojich zamestnancov, ktorí svojou účasťou podporili udržateľnú myšlienku pretekov.