TEST: Ako funguje litrový trojvalec v Honde Civic? Jazdí fantasticky!

Pokým sa stanete špičkovým atlétom, musíte si prejsť fázu zanieteného športovca. Presne v tejto fáze sa nachádza Honda Civic Sport Line predtým, ako sa z nej stane Type R. Zisťovali sme, koľko chýba na dosiahnutie hranice dokonalosti.
Vydané, zverejnil
Opäť trojvalec? Mohol by si povedať niekto pri prvom pohľade na technické údaje testovaného vozidla. Áno, trojvalce teraz hýbu svetom aj kompaktnými automobilmi. Bez nich vraj automobilky nevedia splniť prísne emisné limity. **Tak sa s tým treba vyrovnať a nájsť v nich to, čím vás dokážu potešiť.** Napríklad ochotou stúpať do otáčok a podfarbovať svoju prácu originálnou zvukovou kulisou. V prípade Hondy Civic to nie je nič, čo by vás malo rušiť z pokoja a posádku z prípadného spánku. Skôr sa zamerajme na spoluprácu motora s manuálnou prevodovkou. Túto kombináciu s radosťou odporúčame. Manuál radí presne, ani raz sme nemali problém zaradiť presne tú rýchlosť, ktorú sme potrebovali. A ešte jedna drobnosť, z ktorej sme mali vždy krajší deň. **Hlavica radiacej páky. Guľatá a hliníková. Do ruky padne, akoby sa tam stále pýtala.** Budete ju chcieť držať, aj keď budete mať nablízku mnohé iné lákadlá. Napríklad mobilný telefón, plechovku s nápojom či dlhé stehno spolujazdkyne. Hlavica tejto radiacej páky si vás podmaní a budete sa jej chcieť neustále dotýkať.
Sedíte v Honde. Sport Line. To znamená červené prešívanie na volante a zaujímavé farebné aplikácie na sedadlách. **V nich sedíte hlboko a nízko nad vozovkou, takže oproti všetkým SUV máte s autom aj cestou oveľa lepší kontakt a všetko prežívate intenzívnejšie.** Zvlášť, keď zapnete športový režim tlmičov. To definitívne pochopíte, že nie je všetko o počte valcov a koní v motore, ale svoje zohráva aj podvozok. Civic vám naplno ukáže, čo to znamená dobre spravená viacprvková zadná náprava. **Máloktoré auto prechádzalo referenčné nerovnosti tak suverénne a zo zákrut vychádzalo tak razantne ako práve Civic.** V tomto aute je naozaj radosť vyraziť na zakrútené cesty a užívať si všetky sily, ktoré v nich pôsobia.
Potom autu odpustíte aj komplikovaný informačný a zábavný systém, v ktorom sa budete dlhšie orientovať. Ale ak budete mať vozidlo ako vlastné a nie iba na týždeň, tak sa v ňom naučíte žiť a navzájom si padnete do oka. **Napríklad aj pre veľmi dobre fungujúce asistenčné systémy Honda Sensing a LED svetlomety, ktoré robia všetko pre to, aby ste vy videli čo najviac** a vodiči v autách oproti vám netrpeli. Takže bude to láska? Honda Civic má na to mnohé predpoklady vrátane lákavej akciovej ceny a bohatej výbavy. [CAR id=17074]

Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!

Pokračujte na ďalší príspevok »

🔥 Práve najčítanejšie



Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti

  • V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.

  • Stovky bežkýň a bežcov si v unikátnom prostredí mali možnosť otestovať svoje sily na 12 km a 22 km tratiach alebo podporiť myšlienku zabehnutím kratšieho charitatívneho behu.
  • Continental ako partner podujatia tiež vytvoril spoločný tím zo známych osobností a svojich zamestnancov, ktorí svojou účasťou podporili udržateľnú myšlienku pretekov.