Nová trieda / Test Volkswagen Multivan T7 2.0 TSI
Niektoré veci sa menia, ale Volkswagen Multivan aj naďalej zostáva najštýlovejším autom pre náročných cestovateľov. Napriek tomu, že je postavený od základu nanovo.
Vydané, zverejnil Erik Stríž (Editor príspevku)

Foto: E. Stríž • Text: ERIK STRÍŽ

Foto: • Text: Peter Orosz

Foto: E. Stríž • Text: ERIK STRÍŽ











Nový Multivan s financovaním cezVOLKSWAGEN FINANCIAL SERVICES |
Zažite viac jazdného komfortu, viac prémiovejšieho charakteru, viac konektivity, viac dizajnu a viac multifunkčnosti s výhodným financovaním bez poplatkov, s nízkou splátkou a akontáciou od 10% do 40%. |
Model | VW Multivan T7 Style 2.0TSI |
Cena testovaného vozidla | 69.984 € |
Typ financovania | VW NEXT (3 možnosti ukončenia financovania) |
Akontácia: | 40% (27.994 €) |
Výška úveru: | 41.991 € |
Spracovateľský poplatok: | 0% |
Dĺžka splácania: | 48 mesiacov |
Posledná navýšená splátka: | 41.431 € |
Značkové VW poistenie v splátke (Allianz-SP a.s.): | PZP, HP, GAP, poistenie čelného skla, náhradné vozidlo |
Výška mesačnej splátky: | 453€ vrátane poistenia* |
*Kalkulácia platí pre právnickú osobu. Viac info o možnostiach financovania vozidiel zn. VW nájdete na stránkach koncernovej lízingovky www.vwfs.sk alebo u autorizovaných predajcov zn. VW úžitkové vozidlá. |
Technické údaje VW MULTIVAN T7 2.0 TSI STYLE KRÁTKY | |
Motor | preplň. benzínový R4, 1 984 cm3 |
Výkon | 150 kW (204 k) pri 5 000 ot./min. |
Krútiaci moment | 320 Nm pri 1 600 – 4 300 ot./min |
Pohon a podvozok | 7-st. dvojspojková automatická prevodovka, pohon predných kolies, vpredu McPherson, vzadu viacprvková náprava. Brzdy kotúčové s vnútorným chladením. Pneu. 235/50 R18. |
Batožinový priestor | výrobca neudáva |
Rozmery | 4 973 × 1 941 × 1 907 mm, rázvor 3 124 mm, pohotovostná/celková hmotnosť 2 132/2 850 kg, objem nádrže 60 l |
Najvyššia rýchlosť | 200 km/h |
Zrýchlenie 0 – 100 km/h | 9,4 s |
Spotreba (WLTP) | 7,7 l/100 km |
Emisie CO₂ | 175 |
Cena/testované auto | 46 152/69 948 € |
Konkurenti | Toyota Proace Verso, Mercedes V, Ford Tourneo Custom |
Pokračujte na ďalší príspevok »
🔥 Práve najčítanejšie
TEST SEAT Ateca FR 2.0 TSI 140kW: Ceny, jazdné vlastnosti a spotreba športovo ladeného SUV
SEAT Ateca zaujme svojou všestrannosťou a solídnym interiérom aj bez excentrického imidžu.
Continental v úlohe partnera Behaj lesmi pokračuje v podpore aktívneho životného štýlu a udržateľnosti
V sobotu 6. mája odštartovala prvou zastávkou na Devíne séria pretekov Behaj lesmi.
Musk neodchádza. Ohlasuje dva nové modely, prvýkrát investuje do reklamy a chce dokázať, že nevyužíva detskú prácu
Musk roky odolával myšlienke propagovať autá Tesla. V roku 2019 tweetoval, že „nenávidí reklamu“ a „Tie peniaze používame na to, aby bol produkt skvelý“. Dnes sa situácia mení.
Majitelia elektrických kolobežiek pozor! Už čoskoro budete aj vy potrebovať povinné zmluvné poistenie
Kolobežkám bez poistenia odzvonilo.
Kúpa nového nie je vždy stávka na istotu: 5 najčastejších porúch v nových autách
Prieskum medzi reálnymi majiteľmi nových áut odhalil, aké problémy motoristov trápia najčastejšie.
TEST Nissan Qashqai e-POWER: Elektromobil so spaľovacím motorom nemusí byť najhorší nápad. Ako je na tom so spotrebou?
Pred časom som povedal, že Nissqan Qashqai nasadil konkurencii latku poriadne vysoko. S pohonom e-POWER sa mi toto tvrdenie opäť len potvrdilo.
Hyundai modernizoval model i20. Dostal dynamickejší dizajn a spod kapoty sa vytratil obľúbený motor.
Prekvapivá modernizácia.
TEST: Ford Kuga je jedno z posledných „normálnych“ áut na trhu! A stojí menej než 28 000 eur
Ponuka, ktorá sa neodmieta! Ford Kuga v špeciálnej edícii Trendy začína už od 27 490 eur s bonusom až 7 300 eur. Vyskúšali sme si najlacnejšiu verziu s benzínovým motorom 1.5 EcoBoost a manuálnou prevodovkou.
Nová Škoda Kodiaq a Superb zvládli náročné testy v arktickom chlade. Kedy budú predstavené?
Škoda Kodiaq a Superb prešli jednými z najťažších testov.
Toyota chystá revolúciu v oblasti bezpečnosti! Je len otázkou času, keď budú nasledovať ďalší
Japonská automobilka pracuje na novom dizajne airbagu na ochranu hornej časti tela.