Je to niečo, o čom už nepochybne počuli všetci majitelia starších áut s naftovými motormi. Nafta sa vraj dá nahradiť starým použitým olejom, na ktorom sa vyprážalo jedlo. Anglický youtuber to vyskúšal v praxi na starej Octavii 1,9 TDI.
Škoda Octavia Scout je fenoménom nášho regiónu. Vyskúšali sme ju so 184-koňovým naftovým TDI a s množstvom výbavy, ktorou spoľahlivo ničí predsudky o „obyčajných škodovkách“.
Ideálny kabriolet? Taký, ktorý nestojí prehnane veľa peňazí a stavia na overených základoch. Také by mohli byť kabriolety od Škody vychádzajúce z modelov Octavia a Superb.
Škoda Octavia Scout je fenoménom nášho regiónu. Vyskúšali sme ju so 184-koňovým naftovým TDI a s množstvom výbavy, ktorou spoľahlivo ničí predsudky o „obyčajných škodovkách“.
Na obe plné nádrže zvládne asi 920 kilometrov dlhú trasu, z nej 620 km na CNG a 300 na benzín. Podľa nás to nie je úplne najšťastnejšia inovácia, ale asi to tak vyžaduje trh.
Do veľkej Octavie prišiel malý motor. Litrový trojvalec 1.0 TSI sme otestovali v domácom prostredí a test ukázal, že obavy zo zdanlivo nevhodnej kombinácie vôbec nie sú na mieste.